Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Opel Astra G - ulei in vasul de expansiune


Recommended Posts

Salutare tuturor.Am un Opel Astra G diesel de 1700 cmc din 2000 TDI.In vasul de expansiune al lichidului de racire al motorului ,este o pelicula de ulei.Din cata mecanica stiu eu,cred ca garnitura de chiulasa nu e ciupita pt ca la verificarea uleiului din baie,nu are spuma si nici nu scoate fum negru.Ce poate fi defect la masina?Uleiul din vasul de expansiune neavand ce cauta acolo.Multumesc anticipat.Bafta si sper sa gasesc un raspuns la intrebarea mea. :da

Edited by bibanu47
Editat titlu
Link to comment
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ulei in masina aia ai atat in circuitul de ungere cat si in intercooler... clar nu au ce cauta in instalatia lichidului de racire. totusi e posibil sa ajunga ulei in lichidul de racire prin fisuri ale blocului motor (daca a prins vreun inghet iarna fara concentratie corespunzatoare de antigel - desi de obicei apar fisuri pe la pompa, radiator, sau intre lichidul de racire si aerul exterior) sau prin garnitura chiulasei. La turatii mari presupun ca presiunea uleiului este mult mai mare decat cea a lichidului de racire. din cauza asta consider posibil sa ai ulei in apa dar nu si apa in ulei. Parerea mea este ca e bai cu garnitura si pe masura ce vei face kilometrii chiar daca purjezi circuitul de racire vei gasi tot mai mult ulei... dar atunci va fi clara cauza.eu am paitit sa am ulei (pojghita curcubeu) in vasul de expansiune (golf 2) dupa ce am schimbat caloriferul de la aeroterma. era uns de nou si se pare ca era uns si pe interior nu doar pe exterior. cand circulam credeam ca o sa iau foc cu masina la cum mirosea a ulei inchins. dar in 2-3 zile totul a revenit la normal si aveam caldura in masina mai buna ca la masina noua (focus).

Link to comment

In vasul de expansiune al lichidului de racire al motorului ,este o pelicula de ulei.

Si eu zic ca e garnitura ciupita (intre cilindru si partea cu apa). Vezi daca nu face bulbuci in vas cind merge motorul sau daca nu iese ceva suprapresiune cind deschizi busonul radiatorului (deschis cu o carpa ca sa te protejeze de stropire cu lichid fierbinte).La Peugeot-ul meu asa am patit, am mers cam doi ani pina ce garnitura a cedat de tot si a inceput sa traga antigel in cilindru si sa-l arunce prin toba. Poate gasesti un mecanic sa verifice strangerea chiulasei sa fie ca la carte ca de aici pleaca totul.Succes.
Link to comment
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines