Tarabostes Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 (edited) Salutare tuturor.Am un Opel Astra G diesel de 1700 cmc din 2000 TDI.In vasul de expansiune al lichidului de racire al motorului ,este o pelicula de ulei.Din cata mecanica stiu eu,cred ca garnitura de chiulasa nu e ciupita pt ca la verificarea uleiului din baie,nu are spuma si nici nu scoate fum negru.Ce poate fi defect la masina?Uleiul din vasul de expansiune neavand ce cauta acolo.Multumesc anticipat.Bafta si sper sa gasesc un raspuns la intrebarea mea. Edited January 15, 2015 by bibanu47 Editat titlu Link to comment
srdjan Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 ulei in masina aia ai atat in circuitul de ungere cat si in intercooler... clar nu au ce cauta in instalatia lichidului de racire. totusi e posibil sa ajunga ulei in lichidul de racire prin fisuri ale blocului motor (daca a prins vreun inghet iarna fara concentratie corespunzatoare de antigel - desi de obicei apar fisuri pe la pompa, radiator, sau intre lichidul de racire si aerul exterior) sau prin garnitura chiulasei. La turatii mari presupun ca presiunea uleiului este mult mai mare decat cea a lichidului de racire. din cauza asta consider posibil sa ai ulei in apa dar nu si apa in ulei. Parerea mea este ca e bai cu garnitura si pe masura ce vei face kilometrii chiar daca purjezi circuitul de racire vei gasi tot mai mult ulei... dar atunci va fi clara cauza.eu am paitit sa am ulei (pojghita curcubeu) in vasul de expansiune (golf 2) dupa ce am schimbat caloriferul de la aeroterma. era uns de nou si se pare ca era uns si pe interior nu doar pe exterior. cand circulam credeam ca o sa iau foc cu masina la cum mirosea a ulei inchins. dar in 2-3 zile totul a revenit la normal si aveam caldura in masina mai buna ca la masina noua (focus). Link to comment
nichishoru Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 In vasul de expansiune al lichidului de racire al motorului ,este o pelicula de ulei.Si eu zic ca e garnitura ciupita (intre cilindru si partea cu apa). Vezi daca nu face bulbuci in vas cind merge motorul sau daca nu iese ceva suprapresiune cind deschizi busonul radiatorului (deschis cu o carpa ca sa te protejeze de stropire cu lichid fierbinte).La Peugeot-ul meu asa am patit, am mers cam doi ani pina ce garnitura a cedat de tot si a inceput sa traga antigel in cilindru si sa-l arunce prin toba. Poate gasesti un mecanic sa verifice strangerea chiulasei sa fie ca la carte ca de aici pleaca totul.Succes. Link to comment
Tarabostes Posted December 7, 2009 Author Share Posted December 7, 2009 Va multumesc tuturor de raspunsuri.Am rezolvat problema cumparand un termoflot (radiator de racire ulei) nou,pe care l-am inlocuit.Se poate inchide topicul.Multumiri anticipate si bafta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now