bercenaru Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 a facut cineva impamantarea la masina???cica ar...citez... " - pornire mult imbunatatita chiar si cu bujii mai reci - stabilizeaza motorul la turatii inalte si ralanti - performante imbunatatite ale bujiilor - consum de combustibil redus - ardere mai buna si un grafic de putere imbunatatit - se poate monta pe orice masina turbo sau nu - farurile, sistemul audio, stopurile vor functiona mult mai bine - crestere de putere intre 2-8 cp in functie de motor - acceleratie mult imbunatatita " cablurile sunt rosii intr`o poza, si albastre in alta. Imi poate explica cineva mai in detaliu ce anume trebuie legat cu firele alea. Multumesc anticipat http://img442.imageshack.us/gal.php?g=1948814840.jpg Link to comment
yo9gcc Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Sigur impamantare nu este, mai ales la masina care mai si merge. Singura impamantare care se poate face la masina este sa o ingropi in pamant. Cred ca ce a facut acolo este sa lege la masa (borna minus a bateriei) toate partile componentele ale masinii, dar oare nu faceau constructorii asa ceva din fabrica mai ales ca nu sunt asa de mari costurile pentru cateva cabluri si masina doar este toata din metal si conduc toate componentele intre ele.Adevarul ca as vrea si eu sa stiu daca chiar se fac acele inbunatatiri, personal eu nu cred, poate daca este supusa unor teste pe calculator se poate afla diferenta dintre parametrii masinii fara cablurile acelea si cu ele montate. Link to comment
adicontakt Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 de ceva timp sunt electrician naval si produce si montam o goraza de tablouri electrice care bineinteles ca au impamantare numai ca pe apa nu e pamant (logic nu) si de aceea impamntarea se numeste de fapt NEGATIVARE , cred ca e acelasi lucru si la masina si vorba userului de mai sus nu cred ca aduce vre-o imbunatatire vizibila Link to comment
Dr.L Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 poate mai reduc din pierderile pe partea de - ,daca sunt legate cu cap in puncte cheieasta vreau sa fac si eu la masina mea(de fapt,o mare parte a instalaiei)si fire rosii la partea de -,nu prea e normal Link to comment
bercenaru Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 asta e culoarea ..rosu sau albastru, am vazut setu de cabluri+ instructiuni la numai 90 euro( aproximativ).citez un raspuns al unui user care si-a facut asa ceva :"am facut aseara impamantare adin nou cu fire de cupru de 8mm (3 pe caroserie, 3 pe motor).deci nu imi vine sa cred ce diferenta exista...nu la nivel de putere...dar:- relantiul e mult mai stabil- consuma sensibil mai putin (am facut vreo 100 km de aseara si cred ca in final va fii cu 1l sub ce era pana acum)- nu mai are o ezitare pe care o avea inainte pe la 3500 ture- sistemul de sunet suna mult mai bine- farurile se vad mai bine" Link to comment
bercenaru Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 asta e culoarea ..rosu sau albastru, am vazut setu de cabluri+ instructiuni la numai 90 euro( aproximativ).citez un raspuns al unui user care si-a facut asa ceva :"am facut aseara impamantare adin nou cu fire de cupru de 8mm (3 pe caroserie, 3 pe motor).deci nu imi vine sa cred ce diferenta exista...nu la nivel de putere...dar:- relantiul e mult mai stabil- consuma sensibil mai putin (am facut vreo 100 km de aseara si cred ca in final va fii cu 1l sub ce era pana acum)- nu mai are o ezitare pe care o avea inainte pe la 3500 ture- sistemul de sunet suna mult mai bine- farurile se vad mai bine"p.s. are un Subaru Impreza Link to comment
Dr.L Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 n-are rost sa postezi de 2 orisi eu pot zice ca mi-am instalat si ca am 100cai in plus cam scumpe pt niste firesi culoarea rosie pt masa e o aberatie din punct de vedere tehnic Link to comment
bercenaru Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 din greseala, scuzerespectivul nu zice nimic de putere...oricum, care ar fi punctele alea cheie, care le-a legat el in poza? Link to comment
q_acdc Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Am ajuns si la miturile automo ? Link to comment
Dr.L Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 puncte cheie: alternator,acumulator si restul consumatorilor,mai ales aia mari Link to comment
yo9gcc Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Poate un castig este la o masina mai veche la care punctele de masa au oxidat si ai pierderi acolo. Link to comment
bercenaru Posted August 4, 2009 Author Share Posted August 4, 2009 Totusi are Subaru Impreza omu....ma gandesc ca o avea destui consumatori sub capota( gen turbine, si alte dracovenii) si cu firele alea a facut o alimentare mai buna... sa treaca toti amperi mai repede Link to comment
adicontakt Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 e ca si cum ai pune autocolant pe masina , e mai colorata Link to comment
yo9gcc Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Pentru unii autocolantul face impresie, de ce nu si cateva cabluri in plus. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now