Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Modul amplificator audio IPA400

Putz
 Share

Recommended Posts

Buna ziua.Vreau sa-mi fac un amplificator de putere si as dori sa stiu daca modulul specificat in titlu' IPA400 este indicat pentru acest lucru.Nu am inca destui bani pentru doua module asa ca pentru inceput as dori ca amplificatorul sa fie mono , urmand apoi sa-l fac stereo cu inca un modul.

http://www.hi-end.ro/modul-amplificator-audio-ipa400-p-912.html

Acest transformator este suficient pentru a face un alimentator pentru amplificator?

http://www.hi-end.ro/index.php?main_page=product_reviews_info&products_id=2219&reviews_id=14

Iertati-ma daca am gresit cu ceva dar sunt incepator :jytuiyu .As dori sa stiu parerile celor care au mai folosit acest kit sau a celor care se pricep.

Respect

P.S:Si as dori sa stiu daca e mai ieftin amplifu' facut din kituri decat unul gata facut(de aceeasi putere)

Specificatii:Putere de iesire in regim permanent400W RMS pe 4 Ohmi/270W RMS pe 8 ohmi la tensiunea de alimentare de +/-70VTHD Tipic 0.005%SNR 122dBDamping Factor ~ 200 (8 Ohm)Clasa amplificatorului Complementar ABSensibilitate 1,2VRaspunsul in frecventa 4Hz - 50kHzAmpificator audio de mare putere folosibil in aplicatii hi-end si profesional. Acesta este un modul de mare putere realizat cu tranzistori mos-fet (8 bucati de 150W pe modul), el va face fata oricarui utilizator care are nevoie de putere mare si distorsiuni reduse.Pentru punerea in functiune a unui modul mono aveti nevoie de: 1 Transformator cu tensunea altenativa de iesire de 2x50V si o intensitate a curentului de 8A (600 VA este necesar pentru o sarcina de 4 Ohni ) 1 punte redresoare de 35 Amperi la o tensiune de 400V 4 Condensatori de filtraj de 6.800 uF la o tensiune de 100V, este indicat o capacitate cat mai mare.

• Administratori