Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

DIGI TV


Vizitator STELIAN DORNEANU

Postări Recomandate

Vizitator STELIAN DORNEANU

SALUT!AM O ITREBARE SI DUPA CUM SUNA VA DATI SEAMA CA SUNT INCEPATOR.CUM SE POT LEGA MAI MULTE TELEVIZOARE LA UN RECEPTOR DIGI TV DAR FIECARE SA PRINDA POSTUL DORIT?ESTE NEVOIE DE UN CONVERTOR SAU CEVA DE GENU ASTA?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns
Vizitator STELIAN DORNEANU

si se gaseste alta metoda de a transmite semnalul la mai multe tv?(schimbat receptorul sau furnizorul daca are o oferta mai buna)pt ca pana la urma problema o reprezinta cartela

Link spre comentariu

sau poate furnizorul sa imi ofere in baza unui abonament mai multe cartele?

Stiu ca au avut o oferta de receptoare cu doua cartele (decodor dublu Hyundai), care permit receptionarea a doua programe diferite, pe doua televizoare ,pentru un singur abonament .Pe site-ul lor,la oferta echipamente apare ca au la vanzare si inchiriere (in custodie) astfel de aparate, dar in limita stocului disponibil.
Link spre comentariu

-Ori ai un receiver si oricate TVuri care vad acelasi lucru-Ori ai o antena cu 2-3 LNBuri ("para" care vine in fata ligheanului) si 2-3 receivere in casa, conectate la 2-3 TVuri.Pt ultimul punt, sigur iti trebuie 2-3 abonamente, doar ca antena o sa coste mai putin.

Link spre comentariu
Vizitator STELIAN DORNEANU

se pare ca nu e chiar asa de simplu.cred ca ma dau batut.totusi as fi curios cum fac cei de la televiziunea prin cablu care banuiesc ca receptioneaza programele tot prin satelit dupa care le transmit mai departe

Link spre comentariu

Furnizorii de cablu (cel putin cei mici care au mai ramas pe la sate) au cateva antene parabolice. Iau semnal de la un satelit...prin 1-2-3 posturi cu o parabolica, cu alta inca 2-3 posturi etc. Pe urma le insumeaza pe frecvente apropiate VHF-UHF si le trimit prin RF pe cablu.

Link spre comentariu
Vizitator STELIAN DORNEANU