Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

sunt un biet incepator in microcontrolere, rog ajutorr


Vizitator mycro_ice

Postări Recomandate

Vizitator mycro_ice

HRISTOS A INVIATsunt foarte incepator in microcontrolere, de fapt acum vreau sa incep; am cunostinte de electronica, dar am foarte putine de soft.Am tot studiat forumul si nu stiu cu ce sa incep.M-am oprit la PIC 16F84, nu ca l-as cunoaste, dar am citit multe despre el. Ce imi trebuie in afara de programator?........ ca sa functioneze?O schema de programator incercata de voi, v-as ruga f.mult sa-mi dati. Cum sa fac sa nu imi ard compu?,........placa de baza?Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 33
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

O sa te las sa sapi nitel prin thread-ul asta (PIC) si daca nu vei reusi totusi sa gasesti ce te intereseaza iti voi rapunde mai pe larg. Dar ma indoiesc, sunt o groaza de informatii pe aici si e practic imposibil sa nu poti sa asamblezi ceva din ele.

Link spre comentariu

As avea o sugestie. Inainte de a te preocupa ce pic sa folosesti, nu folosi niciunul :). Nici programator, ca nu ai nevoie. Pentru a te familiariza cu controlerele de genul pic, descarca MPLAB-ul, urmareste tutorialele si joaca-te cu simulatorul. Este o resursa nepretuita. Eu am mai lucrat cate ceva cu picuri si vreau sa spun ca pana nu merge softuletzul acceptabil pe simulator, nici nu deschid cutiutza in care dorm picurile.Morala este ca ptr a incepe nu ai nevoie decat de un PC si un simulator. Scade si pericolul sa prajesti placa de baza sau altceva.Cirip

Link spre comentariu