Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reglaje Drujba Husqvarna


tranzistor

Recommended Posts

Am o Drujba Husqvarna ,model 365 ?i cum nu aveam ce face ,am umblat la dou? dintre reglajele carburatorului ceva cu L ?i H ,sunt dou? ?uruburi care regleaz? ceva în carburatoru ei,b?nuiesc c? e ceva genu aer benzin? c? la motoarele io 4 timpi cu carbura?ie ,îns? acum nu prea porne?te ,sau mai bine zis se îneac? dup? câteva secunde de func?ionare ,ceea ce ar însemna un nivel mare al benzinei încarburator. ?tie cineva de la care ?urub reglez nivelul in carburator, sau cum s? reglez corect ?uruburile alea dou? ?

Link to comment
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tranzistor

    7

  • daniels

    4

  • wally_gatter

    3

  • vasi47

    3

Nu trebuie sa umblii acolo!Reglajele se fac cu un tester care se ataseaza langa fisa bujiei si functioneaza prin inductie.Altfel o sa-ti consume benzina sau/si se ineaca sau merge cu amestec sarac si iar nu-i bine ptr motor.Daca imi spui in ce zona locuiesti incerc sa te ajut cu adresa la o reprezentanta.Oricum reglajul dureaza putin si poate te intelegi cu mecanicul la un pret mic.

Link to comment

Sunt din tg jiu. Deci nu prea am ?anse s? o fac acas?.m? gândeam eu la service,?i uite c? tot colo ajung..oricum ,nu era bine reglat? pentru c? îmi consum? cam mult în compara?ie cu alt? Drujba de aceiasi firma. V? mul?umesc pentru sfat ! Totu?i, dac? ?tie cineva mai multe detalii despre acest reglaj îl rog s? îmi explice poate reu?esc s? îl fac acas? c? la electronic? m? pricep cât de cât.

Link to comment

La sfarsit de saptamana iau legatura cu un baiat care repara ca sa-mi dea detalii de cele 2 suruburi-Lsi H.Eu am un Sthil si un Partner 351 si ambele au cele 2 suruburi.Ma documentez si la cei de la Campina(PH) si daca vor sa-mi spuna cum se face reglajul te anunt.Cu stima,Decebal

Link to comment

Am luat legatura cu baiatul care repara.Site-ul de unde "descarca" este: http://www.gardening-tools-direct.co.uk ... anuals.htm

Cam lung dar ai linku direct.Si a mai zis sa mergi pe varianta cu terminatie Cainsaw ptr ca sunt cu carburatoare China.La modelele cu putere medie surubul L se strange la maxim si se desface 3-3,5 ture inapoi.Urmeaza H dar este dependent de bujie,carburant si amestec(de la 1/25 la 1/33).Mai mult nu a vrut sa-mi spuna.Sper ca am reusit sa te ajut cu aceste informatii.Din manual iti dai seama cam ce face fiecare reper. Bafta ....tranzistor!

Link to comment

Va multumesc foarte mult pentru amabilitate!!!Ceea ce mi-ati dat in link imi sunt de un real folos!Va raman profund indatorat! O zii buna!

Link to comment
  • 3 weeks later...

da,avem la atelier un tester pt reglaje,e cu folie pe ecran,nu de alta , dar nu-l foloseste nimeni;reglajul de L(low) e relentiul,iar H(hight) e turatia maxima-recomandata la fiecare model in parte...daca se ineaca si nu poti sa-l reglezi , ai lasat benzina in rezervor peste iarna =>membrane rele...apropos,astea nu au carburator cu camera de nivel cunstant,au genul cu membrana,ca mere in orice pozitie,si cu 'capul' in jos.

Link to comment

Pai am cam reusit sa o reglez,totusi mi se mai ineaca (de fapt se opreste dupa ceva timp de functionare 30-40min)+ca parca nu mai musca ca inainte.Despre ce menbrane e vorba?asa e,a avut benzina in rezervor asta iarna.

Link to comment

http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?wo=2006111067

Este interesant link-ul...mai ales ca pe toate carburatoarele scrie-made in China.In alta ordine de idei "tyc" are dreptate!Daca benzina sta peste iarna in carburator exista sanse ca acele membrane sa devina mai rigide.Si in carburatoarele clasice benzina depune un fel de piatra(tart)pe corpul (camera)carburatorului daca stau f.mult si nu sunt folosite.Eu personal din lene nu consum benzina din rezervor dar cam la 2-3 saptamani o pornesc si o las cam 4-5 minute timp in care aleatoriu o si accelerez.Asta pe timp de iarna.Daca nu mai are putere ca mai inainte vezi sa nu ai filtru de carburant infundat.Cred ca il gasesti la capatul furtunului de carburant din rezervor.Sa auzim de bine!

Link to comment
  • 9 months later...

Strange suruburile la maxim apoi le desfaci o tura intreagaH-ul ramane o tura deschis [ invers acelor de ceasornic ] , daca e folosita, si are putina uzura, poti sa mai dai 1/4 din rotatie [ nu mai mult de 1/4, ptr ca ii dai amestecul imbogatit si risti sa strici setul ] adica 1 si 1/4 , 1,25 . Apoi la L, tot o tura prima data, il deschizi tot o tura, apoi umbli numai pe el, invers acelor de ceasornic pentru reglaj. Grija si aici, sa nu stea prea turat ca duce la uzura prematura a segmentului.Daca spui ca dupa cca 30 min se ineaca, si reglajele sunt bune, e posibil sa intre in gripaj... setul defect.Drujba e una buna, e profesionala. Succes.daca nu te descurci apeleaza la o reprezentanta husqvarna din localitatea ta [ acelasi lucru iti vor face si ei ] Daca vrei sa vezi uzura pistonului, dai toba de esapament jos [ se vede pistonul ] il misti ca sa il vezi, daca are zgarieturi... inseamna ca ai gripaj, in functie de zgarietura afli daca ai de inlocuit sau de pilit pistonul. Atentie, daca vrei sa inlocuiesti piustonul si cilindrul te costa aprx 800 RON. Depinde de zgarieturi, daca e putin uzat, se repara la pila, daca e mai uzat, se schimba setul, ai grija, un frad ridicat de uzura poate afecta si segmentul... Gripajul nu se manifesta ca la motoarele de automobile, sa se intepeneasca, ci se ineaca, se opreste, nu are forta... Fa-i reglajele dupa modul in care ti-am explicat mai sus, da si toba de esapament jos sa verifici daca ai zgarieturi pe piston. Aplica metoda reglajului carburatorului propusa de mine, si te asigur ca vei reusi un reglaj, bun.Daca pe drujba e husparna, e contrafacuta [ q-ul e p ] daca e husqvarna e originala. Nelamuriri, iti pot da detalii exacte despre cum sa-ti reglezi - repari motofierastraul.

Link to comment
  • 3 months later...
Guest atomi

salut care ma ajuta si pe mine .am o drujba CMI C-BKS 38 Benzin Kettensäge si as dori un manual care sa explice cum se repara ,desface ..intelegeti

 

ma cam supara deoarece consuma mult uleu (ungerea lantului)curge prea mult ulei prin orificiu......am taiat cu drujba aceasta un aro de lemne da incarcat serios busteni.a consumai ,,,,aprximativ2,5l -benzina,,,,si aproximativ 2l -ulei

 

 

problema e ca nu stiu de unde se regleaza ungerea lantului ,,,, de aceia caut un manual de utilizare

Link to comment

Este un consum normal de ulei. Uleiul de lant trebuie sa se termine aproximativ in acelasi timp cu benzina din rezervor.

Link to comment
  • 3 months later...

vreau sa aflu o parere despre drujbele chinezesti am gasit unele la 200ron si ma cam tenteaza tinind cont ca nu o folosesc decit la taiatul lemnelor din propria gospodarie si mai ales vreau sa inlocuiesc vechea drujba care o am din 1991 un ural 2t cu aprindere electronica care cite o data porneste destul de greu(de cind o stiu eu) si care este destul de grea si consuma pe masura bineinteles ca o data ce porneste cu un lant bun nu se uita la lemn va rog foarte frumos pe cei ce cunoasteti sa imi dati un sfat despre drujbele acelea chinezesti eu vreau sa cumpar una si sa-i pun lama si lant mai mici decit cele cu care sint ele la vinzare si inca ceva o sa o ingrijesc cu toate astea vreau sa stiu daca sint rezistente adica sa-mi fac treaba cu ea la lemne mari si uscate voi porni uralul va rog o parere cu cine am mai vorbit imi dadeau exemplu pe cele din moluri la 300-450ron va multumesc

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines