Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
Mesterul

jvc model av-21cs24

Recommended Posts

Salut totzi "meseriashii".Am o mica problema: mi-a venit un tv "jvc model av-21cs24"care are rastru,iar cand apas "meniu" din telecomanda apare pe ecran cadrul albastru dar fara scris(deci fara OSD) .Sa cred ca-i memorie, procesor sau jingle ????????????????Orice ajutor e BINE-VENIT :aplauze schema, dump....... SPOR LA TREABA SI LA BANI (tuturor)

Multumesc mult, mult de tot "belowsky".Esti prompt si amabil (specific depenatorilor).Dragi colegi, care stapanitzi engleza bine, spuneti ce sa-i fac ca la engleza sunt incepator si pana invat, ies CRT-urile de pe piata :jytuiyu .Datzi-va cu parerea si ajutatzi-ma sa-i dau de cap.Deci apare rastru, purici, cand apas "meniu" imi apare un dreptunghi albastru mat dar nu scrie nimic in el;banuiesc ca aici trebuia sa scrie "instalare,imagine,sunet.....".La iesirea din meniu apare un dreptunghi mic in dreapta sus ,dar la fel nu scrie nimic in el. :sparge: AJUTOOOOOOR ! ! !

GATA !!!!!!!!!! L-am rezolvat ! Am luat mai multe memorii si le-am scris cu diverse dump-uri. Le-am schimbat pana a mers unul. Nu stiu de care este, dar l-am salvat din nou, ca fiind bun pentru acest model. Am intrat in "service menu", l-am reglat pe cadre, dar nu nimeresc sunetul . :jytuiyu Ma poate ajuta cineva?

In atentia dl. TV 1. Multumesc !

Dintre cei care stiu sa intre in service menu, cum se steaza sunetul sau -ma rog- alte setari (FI.....) pentru un tv JVC model AV 21cs24. Schimb din meniu norma -BG/DK/I - se-aude un pacanit in difuzoare dar nu s-aude sunetul . :jytuiyu cine stie -si vrea sa dea o "mana de ajutor" - ii multumesc ! :cry:

Da ,JVC model AV21 cs24 este cel cautat de mine.Imi cer scuze pentru "micile nereguli " (tipic incepatorilor)Am sa fiu mai atent in viitor PROMIT ! :jytuiyu