Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ford Escort - curge ulei dintre cutie si motor ?!?!?


Guest Shuck

Recommended Posts

Forduletzul meu escort cu motor xr3 benzina 1.6 are o mica problema , daca pornesc masina si nu o bag in viteza nu se intampla nimic dupa ce o bag in viteza si o misc din loc incepe sa curga ulei intre motor si cutie , se prelinge pe volanta (volanta cred ca e aia :-??) se poate sa fie semeringul de pe ax de pe motor ? sau este de la cutie ? uleiul care curge este negru inchis . Ulei la cutie mai are pentru ca intra foarte usor in vitezaPs: Nivelul uleiului de la motor nu a scazut pana acum si uleiul de pe joja este curat nu este negru !

Edited by Shuck
Editat titlu
Link to comment
  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In momentul cand misti din loc masina uleiul din baie se aduna inspre spatele bai din cauza inertiei si este f. posibil sa curga pe la garnitura sau semering sau ,mai rar,pe la un surub de la volanta.Totusi in momentul cand ti-a curs, ca sa poti sti de unde curge (poate fi si cutia) ia pe deget uleiul curs si miroase.Daca este de la cutie acesta va avea un miros specific valvolinei.Uleiul nu prea i-l simti la miros si este mai putin vascos.Daca i-ti curgea din cutie patina ambreiajul!

Link to comment

Cauta manualul de reparatii pentru escort si afla cum se verifica nivelul uleiului la cutie (ai un orificiu pe unde se completeaza, de regula pe acolo). Problema pe care o expui tu este oricum altcumva mai putin "mica"! Urca masina pe o rampa, ia o lampa puternica si inca o persoana cu tine (de preferat un mecanic) si holbati-va pe dedesubt si identificati pe unde se scurge ulei (raman urme), schimba vitezele cu ea pe loc si vezi ce se intampla...Daca spui ca iti curge ulei intre motor si cutie, ar trebui sa fie cel de la cutie, daca ar fi de la motor ti-ar curge printre bloc si chiulasa iar nivelul uleiului ar creste intr-una (vezi asta la joja), deoarece iti intra benzina in ulei (eu am la rekord garnitura de chiulasa varza si chestia asta se intampla).Revino cu detalii dupa ce o urci pe rampa.

Link to comment

...Daca spui ca iti curge ulei intre motor si cutie, ar trebui sa fie cel de la cutie, daca ar fi de la motor ti-ar curge printre bloc si chiulasa iar nivelul uleiului ar creste intr-una (vezi asta la joja), deoarece iti intra benzina in ulei (eu am la rekord garnitura de chiulasa varza si chestia asta se intampla).Revino cu detalii dupa ce o urci pe rampa.

Poate sa curga si pe la ultimul palier (ala dinspre volanta) cand moare etansarea de acolo. Dar ar trebui sa curga continuu, deoarece palierul ala e uns sub presiune. Poti aprecia cat de mult curge?A, de intrat in viteze poate sa-ti intre bine si cand mai ai 0,5l in cutie :da
Link to comment

ori din cutie, ori din motor ... ar trebui sa patineze ambreiajul, si sigur patineaza. Masina fuge mai tare de 80 .... 90Km/ora sau se tureaza motorul singur cand calci la pamant acceleratia?Cu motor proaspat pornit, si cutia rece ... la prima miscare e putin probabil sa curga din cutie uleiul asa de usor .. pentru ca este destul de gros (vascozitate mare), mai degraba din motor.

Link to comment

Zilele astea sper sa va dau mai multe detalii , dupa ce merg cu ea putin si o opresc in loc se face o pata cam de 20 cm patrati dupa care se opreste curgerea . Respect !

Link to comment
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines