Electronist Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Am achizitionat un kit educativ(gen miniorga IPRS) si nu selecteaza bine frecventele.Schema este asemanatoare cu orga prezentata de userul csongore,numai ca era un cablaj diferit. Link to comment
Electronist Posted December 29, 2008 Author Share Posted December 29, 2008 Nu ma ajuta nimeni?Chiar asa am cazut in dizgratia tuturor ca doresc sa-mi fac o orga de lumini care sa functioneze destul de bine?Daca am suparat pe cineva rog sa ma ierte ca nu a fost intentionat.Sunt incepator si in PC si abia acum am inteles cum functioneaza forumul,cum pot trimite mp si imagini.De aceea va rog sa ma ajutati cu ideile pe care le aveti sa am o orga functionala.De ce nu selecteaza frecventele asa cum scrie in prospectul de prezentare? Link to comment
Stefan Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 iti garantez eu ca nimeni nu are nik cu tine, doar ca nu am inteles noi exacat despre ce e vorba. da mai excat datele problemei, la ce frecventa nu corespunde cu ce e in prospect? , ce sursa de semnal ai ?in mod normal kit-urile sunt verificate chiar pe generatoare de semnal, si chiar nu vad de ce sa nu merga .poate problema nu e de la kit sau daca e asa trebuie midificate valoare unor grupuri de rezistente si condensatoare Link to comment
Electronist Posted December 29, 2008 Author Share Posted December 29, 2008 Noi suntem relativ apropiati ca distanta.Suntemdin acelasi judet.Poate reusim sa ne vedem si-ti explic cu montajele in fata(am mai multe ).Un mesaj pe mp. Link to comment