Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Honda Aprilia - probleme ambreiaj


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Vizitator sorin6

Cam greu, depinde cine iti face chestia si de ce utilaje dispune... In regim DIY este aproape imposibil, pentru ca trebuie perfect recentrat odata montajul facut (la cald, caci ajustaj cu strangere)

Link spre comentariu

De obicei rulmentul ala este o colivie cu ace. Problema este ca s-ar putea sa ai uzura si pe fus (maneton) si in biela. Daca uzura nu e mare se rectifica si se monteaza o colivie cu ace majorate. In regim DIY e aproape imposibil de facut. Oricum, ca sa vezi uzurile trebuie depresat ambielajul. De regula se schimba, eventual cauta un atelier care iti ia la schimb ambielajul vechi.

Link spre comentariu

Fara dispozitive, prese si alte chestii nu prea faci treaba. De scos il poti scoate si la rece, dar cu ce il centrezi ca sa il pui la loc? Cu ce rectifici? Parerea mea este sa cauti pe cei care repara motoare de felul asta, si s-ar putea sa aiba ei solutia. Eu am gasit pentru Wartburg ambielaj reconditionat. Mi-a cerut ambielajul vechi si parca vreo 500.000. Sau un mil. vechi, nu mai tin minte.

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

In conditiile unei uzine bine utilate pentru 'iepoca de aur' , centrajul componentelor unui ambielaj "din bucati" era critic, astfel incat rezultatul depindea mai mult de noroc... De altfel, rectificarea palierelor se facea DUPA montaj...Nu cred ca micile ateliere private de azi (adica alea care "se incurca" cu carpit unicate) sa poata fi mai performante...Desi... schimba cu incredere, asta daca nu vrei sa carpesti pana poti vinde... :cry:

Link spre comentariu

Da, dar Lastunul nu are rulmenti. Arborele se monteaza pe cuzineti, ungerea se face prin presiune. Deci se rectifica palierele deoarece, dupa ce presezi arborele la loc nu ai nimic montat pe paliere. La motoarele in 2 timpi, nu mai e valabil. Manetonul este calea de rulare a unui rulment cu ace, iar pe paliere se monteaza rulmenti. In toate cazurile, dupa ce ai presat arborele la loc este ceva montat si pe paliere, si pe manetoane. Ceea ce face foarte dificila rectificarea (cum rectifici sub un rulment montat? :da ). Initiatorul topicului vorbea de un ambielaj de Aprilia, in 2T.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări