Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce transformator am nevoie la o chestie adusa din USA?


Vizitator mates

Postări Recomandate

Mi-am cumparat o statie de bass din USA, deci acolo e la 110. Vreau sa o aduc aici unde e 220, si vroiam sa stiu de cati Watti sa fie traful ala, am gasit mai multe, de la 500W la 3000W dar pentru ca diferenta de pret e mare intre ele, vreau sa stiu de care am nevoie la statia mea... si asta nu stiu, pentru ca nu sunt electrician...

 

http://ampeg.com/pdf/SVT450H.pdf

 

Asta e PDF-ul statiei unde e exlicat tot despre ea. poate sa imi spuna cineva de cati watti ar trebui sa fie traful ala?

 

am gasit si traf pe situl asta:

 

http://bargainoffers.com/catalog/seven- ... p-153.html

 

 

Multumesc de raspuns baieti...

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

mates în poza cu panoul din spate, din pdf, se vede c? ptr 220Vca ar fi nevoie de o siguran?? de 4A, sigur c? e pusa mult mai mare decît consumul obi?nuit al amplifului, chiar dac? fiind unul de chitar? e unul foarte ''s?lt?re?''. Trafo de mai sus e chiar bun ptr ampliful t?u, se g?sesc ?i la noi. Desf? totu?i ampliful ca s? te ui?i la traf, poate are posibilitatea comut?rii pe 220-240Vca.
Link spre comentariu
Vizitator mates

Sau vezi daca transformatorul din scula nu are 2 infasurari in // pe care sa le pui in serie si... nu mai cumperi nimic... :nas:

asta mi se pare umpic cam complicat pentru mine si nu stiu daca as risca sa o duc la vre-un necunoscut
Link spre comentariu
Vizitator mates

Aranjeaza-te sa stai langa el, in 5 min. e gata :da

Sau o desfaci si faci cateva poze la transformator , iar daca e posibil te indrumam noi...
Ok, mai dureaza vreo 2 luni pana ajunge, asa ca... o sa deschi subiectul asta atunci, multumesc tuturor de ajutor pana acum... :somn:
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu