Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

cilindru aprilia rs-125


danyiel_22
 Share

Recommended Posts

De regula se schimba cilindru-piston-segmenti. Se poate aleza doar daca motorul are cote de reparatie. Si atunci schimbi doar pistonul si segmentii cu unii la cota de reparatie corespunzatoare. Asta daca uzura este mica.

Link to comment
Share on other sites

Am o veste pentru tine: cromul e crom, si e total diferit de aluminiu (sau duraluminiu). Exista, ce-i drept, cilindri de aluminiu cu o cromare dura pe suprafata. Parca pe la Porsche, nu mai stiu sigur. Daca-i asa, se schimba cilindrul. Daca are bucsa de fonta, se mai poate rectifica. Dar se rectifica doar daca este prevazuta chestia asta in documentatie. Deci daca exista cota de reparatie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Am si eu o mica problema cu o aprilia rs50, model foarte asemanator cu rs125, si am zis sa nu mai deschid alt topic si sa va intreb aici.Problema ar fi ca nu mai incarca bateria si din cate am inteles releul de incarcare nu mai este bun. Din ce am mai obs. regulatorul este bun pt ca se aprinde farul cand merge cu el. Acel releu de incarcare cu ce ar putea fi inlocuit?PS: am si schema electrica, nu se prea intelege, dar daca este nevoie pot sa fac un printscreen.Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Guest mociclistu

cilindrul la aprilia RS 125 (motor Rotax 122 sau 123 indiferent) este dintr-un aliaj ciudat (nicasil) o combinatie de nichel si siliciu,care nu poate fi reparat,cel putin nu la noi in RO,cea mai simpla varianta ar fi sa schimbi setul (cilindru ,segmenti,piston,bolt,rulment),nu ai alta cale de iesire din chestia asta.pentru paul14 releul de incarcare si regulatorul sunt 2 piese in 1 si deci trebuie inlocuit cu un alt releu original sau aftermarket . nu exista nimic care sa repare un releu ars.

Link to comment
Share on other sites

Pai si farul se aprinde totusi. Oricum ma gandeam pt baterie la un 7812 si cateva diode inseriate pe pinul cu minus pt incarcarea bateriei.

 

LE: este cumva cel cu verde, primul?

http://images.google.ro/images?hl=ro&q= ... a=N&tab=wi

 

Daca ziceti ca este 2 in 1 nu are cumva rolul de transforma din c.a. in c.c. si apoi sa stabilizeze pe la 12-14 volti? Atunci se poate inlocui usor cu o punte redresoare si un 7812, eventual si un tranzistor dupa 7812 daca se depaseste amperajul.

Link to comment
Share on other sites

Guest mociclistu

crede-ma ca nu prea ai sa rezolvi mare chestie.singura rezolvare ar fi sa reusesti sa desfaci releul si sa vezi toate piesele componente si sa concepi unu de la 0,lucru pe care nu ai cum sa il faci deocarece este ecranat(adica este fixat in carcasa cu o substanta dura)si trebuie sa il spargi k ca il desfaci,de aici se pierde firul pt ca nu sti ce piese sunt in el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines