Guest cat87 Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Sunt incepator in ceea ce priveste domeniul wireless, deci proiectul acesta nu va fi usor. In principiu, am un ATmega8 care imi comanda o serie de led-uri RGB. uC-ul asteapta informatie din calculator printr-o interfata RS232, controland astfel ledurile.Am gasit niste module RX/TX ieftine, cu interfata SPI. Chestia e ca nu stiu daca merge sa fac un convertor RS232-SPI si sa transmit astfel informatia din calc catre uC.Si as mai avea o intrebare.... Ce soft trebuie sa folosesc ca sa programez aceste module, sau merge un AVR Studio (asta daca trebuie programate, sau le las asa cum vin din fabrica) Link to comment