Florin berdila Posted March 23 Share Posted March 23 Salutare îmi poate spune și mie cineva la'cate grade se montează pe piston segmenti cu fanta unul de altul ''si cum qr'trebui sa vina fanteke '''''cineva spune pe YouTube ca la 180 altcineva la 120 dar sa nu fie fantele pe direcția supapelor c-un trebuie va'rog Link to comment
PINTI Posted March 23 Share Posted March 23 Nu stiam ca s-au fabricat si tractoare U 65. Link to comment
Florin berdila Posted March 23 Author Share Posted March 23 Ce mișto știe romanu sa facă Link to comment
PINTI Posted March 23 Share Posted March 23 Nu fac misto. Tractorul se numeste U 650, nu cum ai scris tu, u 65 Link to comment
vasiletodosi Posted March 23 Share Posted March 23 Buna.Am mai scris la un topic al tau ,despre tractoare, sa cauti pe Aurel Lal ,pe yo-----.Gasesti absolut orice despre tractoarele romanesti. Link to comment
asterix196803 Posted March 23 Share Posted March 23 (edited) Sa dus iubirea pentru Polo?? Ai revenit la prima dragoste ?? https://www.elforum.info/topic/161822-u-650m/#elControls_2235192_menu https://www.elforum.info/topic/161399-u650-cote-reparatiii/#comment-2224707 Edited March 23 by asterix196803 Link to comment
misuraelectronic Posted March 23 Share Posted March 23 Pai , este ff simplu ...cu tractorul poti sa faci si munci agricole , dar poti sa si ajungi din punctul A in punctul B ... Cu Polo nu poti sa faci munci agricole ... Link to comment
modoran Posted March 23 Share Posted March 23 Nici cu tractorul nu poti sa ajungi din punctul A in punctul B ca mai mult ca sigur vorbim de vreo vechitura fara acte ce nu prea poate circula pe drumurile publice Link to comment
draku Posted March 23 Share Posted March 23 Avantajul tractorului e ca poate circula si prin locuri si drumuri "ne" publice, unde nu are nevoie de acte.... 1 Link to comment
Ion_Bumbu Posted March 23 Share Posted March 23 Se pun cam la 120grd segmentii, unii recomandau cel putin segmentii de compresie sa fie cu deschiderea inspre bolt, unu stinga celalalt dreapta, cica asa-s cele mai mici scapari de compresie. Pina la urma trebe da fie decalati pusi, ca-s 120, 180, decalati sa fie sa nu fie aliniat niciunul, pina la urma oricum se rotesc in canale, n-au bolt ca la motoarele in 2T dar macar la rodaj e bine sa nu scape prea mult prin fanta. Cel mai important e sa-i verificati si sa le ajustati fanta daca e prea mica. Link to comment
Florin berdila Posted March 24 Author Share Posted March 24 Deci la u 650 trebuie la 120 grade ? Are 5 segmenti domnule Ion Link to comment
Ion_Bumbu Posted March 24 Share Posted March 24 Pune-i la 120 grade apoi al 4-lea aranjeaza-l sa fie intre toate si mai departe ultimul la 180 grd de 4 sa nu calce fanta cu celelalte. Oricum le-ai face tot se rotesc in voia lor pe piston. Link to comment
Florin berdila Posted March 24 Author Share Posted March 24 Sai pun primi doi pe direcția la bolțuri aceștia sunt de compresie adiaca ar veni la 180 grade și restu sai pun tot la 180??? Domnule Ion am întrebat pr cibeva de acest aspect și mia spus ca nu trebuie sa fie puse fantele pe direcția supapelor pt ca se pierde compresie este adevărat?? Ca vad si dvs miai spus la fel sa fie primi doi pe direcția boltului Link to comment
asterix196803 Posted March 24 Share Posted March 24 (edited) Un proverb spune...,,Ai carte ai parte...." Daca ai vindut cartea....acum ai ajuns sa cersesti informatii... https://www.elforum.info/topic/158914-carte-tehnologia-de-reparatie-si-montare-tractor-u-650-u651/#elControls_2182109_menu Edited March 24 by asterix196803 Link to comment
Ovidanie Posted March 24 Share Posted March 24 Pune primii doi segmenți pe direcția bolțului, evident, rotiți cu 180 grade unul față de celălalt. Restul, rotiți la 120 grade. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now