c_anicai Posted August 9 Share Posted August 9 Salut! Detin o aclass a180cdi din 2007 cumparata recent de ocazie care are o troncaneala cand virez stanga dar si la coborare unei pante cu frana de motor. La coborarea pantelor si viraj stanga daca apas ambreiajul sau franez usor dispare troncaneala. Am inteles ca ar fi capul de planetara dar nu-s sigur daca e cel din stanga sau din dreapta, troncaneala pare a fi in partea dreapta. Am pierdut deja cateva zile cautand un mecanic disponibil, ma tot amana fiindca sunt ocupati si as incerca sa inlocuiesc singur capul de planetara dar nu-s sigur care ar fi cel cu probleme, cel din stanga sau cel din dreapta. Deja am cumparat unul dar vad ca nu are inel de abs, care e treaba cu acest inel? ,,,, se poate demonta de pe capul de la planetara veche? Link to comment
validae Posted August 9 Share Posted August 9 De ce nu suspenzi roțile pe rând și rotești fiecare roată, stânga-dreapta și astfel observi care troncăne. Nu am căutat, dar sunt pe YT tutoriale cam pentru orice.... Link to comment
c_anicai Posted August 9 Author Share Posted August 9 (edited) Maine daca nu ploua ma uit in masura care voi pricepe ceva, putin ma depaseste situatia. Edited August 9 by c_anicai Link to comment
c_anicai Posted August 12 Author Share Posted August 12 Schimbat astazi la service capul de planetara de pe partea dreapta de la roata si troncaneala s-a mai atenuat, maine il voi schimba si de pe partea stanga. Link to comment
Elservius Posted August 13 Share Posted August 13 Au fost burdufurile de protecție din cauciuc rupte și astfel a intrat mizerie și apă, ceea ce a dus la uzură și troncănit? Sau au fost alte cauze? Link to comment
c_anicai Posted August 13 Author Share Posted August 13 Am schimbat ambele capete noi spre roti totusi mai am ceva troncaneala cand virez stanga la coborare pante cu frana de motor, s-a mai atenuat insa voi mai vedea pe parcurs, consider problema inca nerezolvata. Troncaneala in situatia de mai sus dispare daca accelerez, daca apas ambreiaj sau frana. Asa am cumparat masina si nu cunosc istoricul, un burduf pierdea vaselina fiindca a avut o interventie la fostul proprietar, adica era montat un burduf mai mare care nu se strangea bine in coliere. Mecanicul a zis ca un cap era ok si nu trebuia neaparat schimbat iar celalalt avea joc vizibil. Link to comment
Ovidanie Posted August 18 Share Posted August 18 Mie îmi troncăneau plăcuțile de frănă, conduceam o Skoda Octavia 3. Dar puteam să jur că sunt bieletele antiruliu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now