Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Constructie sistem audio 4.2 DSP AMP- (am sistemul, vreau incinte/boxe pentru el )

robertcosty

Recommended Posts

Salut sunt incepator si vreau sa construiesc un sistem 4.2 cu DSP amplificator 6-8ohmi 4X100W(2xmedii-2xSubwoofer) + amp 2x30W (tweetere) .Sistemul lam gasit dsp 4x100W+2x30W se leaga  impreuna are sisoft etc este in regula nu asta ar fi problema. Incintele sunt greu de gasit , ar trebui 2x Bookself (1xtTweeter+1xMedii) si 2xSubwoofer incinte

Configuratie difuzoare (difuzoare ieftine nu este WOW este pentru mine la inceput teste etc IEFTINE):

2x Tweeter 8Ohmi 100W

DIFUZOR INALTE PIEZZO F32 de la Dibeisi Model F32

Difuzor piezo pentru frecvente inalte -

Dimensiuni: 85 x 85 mm -

Raspuns in frecventa: 1.5 kHz - 20 kHz -

Putere maxima: 100 W 

Eficienta: 91 dB/W/m 

Impedanta: 8 ohm

2x Medii 8Ohmi 100W

Difuzor frecvente medii 5 inch, cu spate inchis

Putere RMS: 100 wati

Impedenta: 8 Ohm

Sensibilitate: 92 dB

Raspuns in frecventa: 450-7000 Hz

Magnet: 15 oz

Bobina mobila: 25 mm

2xSubWoofer 100W 8Ohmi

DIFUZOR 12 INCH 8 OHM DIBEISI de la Dibeisi ModelG1202-8

- Diametru: 30 cm
- Putere maxima: 140 W
- Putere RMS: 70 W
- Raspuns in frecventa: 30 Hz - 4 kHz
- Magnet: 30 Oz
- Impedanta: 8 Ohm
- 91 dB/W/m

As vrea sa stiu incintele cum sa le fac sau de unde pot comanda (ieftin ca nu sunt pretentios)

Si daca fac comanda ce schema sa dau , dimensiuni material lemn etc. Exista aplicati de construire incinte ???  :)

• Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Shambala

3

• robertcosty

3

• Nicu Daniel Toader

1

Nici sa nu te gandesti sa te apuci de construit incintele.  Nu are rost, nu ai cunostintele necesare si va fi o pierdere totala de bani, timp si efort.

Cumpara incintele sh - exista o oferta imensa,  si recableaza difuzoarele  pt biampling.  Iesi MULT mai ieftin si la o calitate mult mai buna.

Multumesc de raspuns.