Florin berdila Posted June 17, 2024 Share Posted June 17, 2024 Domnilor am vrut sa vad cât consuma masuna în stenbay am conectat aparatul pe 10A îmi arata 0'12 ok bun pana aici ''apoi am pus pe 200miliameri și îmi arata 01.2 va arat poze asta cât înseamnă dc pe mili amperi îmi arata 1'2 ni intekeg Link to comment
validae Posted June 17, 2024 Share Posted June 17, 2024 Dar mufa de plus ai mai mutat-o de pe borna de 10A când ai dat pe miliAmperi ??? Link to comment
tenzen Posted June 17, 2024 Share Posted June 17, 2024 Nu a mutat nimic.Plus ca aia 120 mA scad dupa alta perioada de timp.Nici nu e nevoie sa muti scala... Link to comment
Florin berdila Posted June 17, 2024 Author Share Posted June 17, 2024 Nu domnule Validae nu am mai mutat-o când am măsurat pe mili Deci domnule Tenzen este mult 120 miliamperi cq un consum in stenbay? Sau după în timp scad și ăștia? Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert Link to comment
doru3160 Posted June 18, 2024 Share Posted June 18, 2024 Acum 14 ore, Florin berdila a spus: Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert Prima data trebuia să ne spui ce vârstă are d na baterie. Pare un comportament de baterie obosită, dacă nu găsești alte cauze care să o descarce în stand-by. Link to comment
tenzen Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 Pornirea bilbiita nu are legatura cu bateria.O invirtire greoaie a motorului nu are drept consecinta pornire bilbiita.Dupa prima detenta pe avans mic nu mai conteaza turatia electromotorului. Link to comment
doru3160 Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 Acum 7 ore, tenzen a spus: Pornirea bilbiita nu are legatura cu bateria E vag termenul. Fiecare intelege ce vrea, de aia si sfaturile vor fi pe masura. La mine cand pornea greu, invartea greu, tot balbaita spuneam ca e pornirea. Pana nu auzi ce face acolo, nu poti fi sigur. Link to comment
Mitica M. Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 Sau masina are o pompa de combustibil pe duca/cu filtru infundat si presiunea din rampa de injectie lasa de dorit la prima pornire. Masina aia se repara cu ceva mai mult de dt830 daca are mai putin de 30-35 de ani vechime (masina zic, nu multimetrul ) Link to comment
doru3160 Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 Da, dar rotatia motorului antrenat de electromotor, e viguroasa. Si in cazul asta, nu te duci cu instrumentul de masura pe baterie. Faci o diagnoza si te lamuresti. Link to comment
tenzen Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 (edited) Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit.O opreste dupa 30 de secunde ,da cheie,pleaca sfert.Ecplicati-mi o incarcare in 30 de secunde a bateriei si a energiei pierdute la prima pornire,ca nu inteleg....Chiar ca intelege fiecare ce vrea!Restul explicatiei tine de termodinamica si nu isi are rostul pe aici.Presiunea in rampa nu poate fi la prima pornire sau la a doua,e ceva constant,3 sau 4 bari,sint doua tipuri de filtre.Pompa baga 6. Edited June 20, 2024 by tenzen Link to comment
validae Posted June 20, 2024 Share Posted June 20, 2024 După pornire, acumulatorul trage curent cât îi poate da alternatorul.Asta practic îl va încărca rapid, după doar un minut de funcționare poate suporta altă pornire. Link to comment
doru3160 Posted June 21, 2024 Share Posted June 21, 2024 Acum 13 ore, tenzen a spus: Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit. Cred că ar fi bine să se hotărască el care ar fi varianta câștigătoare. Și dacă ar fi așa cum spuneți, ce căuta cu instrumentul de măsură pe baterie!? Link to comment
BRANCA Posted June 21, 2024 Share Posted June 21, 2024 Din câte ştiu eu un consum normal de curent la maşina oprită nu ar trebui să depăşească 50 mA.Sunt firme care schimbă acumulatorul numai dacă ai consum,parcă,sub 70 mA. Link to comment
BRANCA Posted June 21, 2024 Share Posted June 21, 2024 Am găsit chestia cu 70 mA: https://www.bateriiauto.net/articole/tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-garantia-bateriilor-auto Link to comment
doru3160 Posted June 21, 2024 Share Posted June 21, 2024 Când ai probleme pe alimentarea cu combustibil, motorul este acționat normal, doar pornirea este greoaie și eventual mersul în ralanti e afectat. Dar în cazul ăsta nu te duci cu multimetrul pe baterie. Ca să vezi ce? Începi sa faci verificări de consum în stand-by și tensiune de încărcare, când pornirea e greoaie, învârte încet electromotorul, se poticneste, unii ar spune ca se bâlbâie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now