robert1000 Posted January 14, 2024 Share Posted January 14, 2024 (edited) Va salut, de curand am achiziționat o baterie auto noua Varta. La cumpărare bateria avea 12.5v. Bateria nu e veche, are 3 luni de când e fabricată. Montata pe mașina, motorul pornește ok, însă vad ca tensiunea în repaos se stabilizează undeva la 12.2v, ceea ce mi se pare puțin. Cu motorul pornit am 14.4v, deci alternatorul încarcă bine. Precizez ca mașina nu are vreo problema la instalația electrica și nu consuma bateria. Vechea baterie la demontare de pe mașina avea 12.6v. Ce ma sfătuiți sa fac? Sa o pun pe redresor? Am un redresor făcut de mine dintr-un traf de 4-5A si o punte. Scoate 13v după punte. La ieșire am montat în bec de 12v 21w în serie cu cablurile care vin pe bornele bateriei. Mulțumesc! Edited January 14, 2024 by robert1000 Link to comment
Cosmin Marian Posted January 26, 2024 Share Posted January 26, 2024 Bună seara,da folosiți redresorul, dacă problema nu dispare și aveți garanție eu vă recomand s-o folosiți, numai bine Cosmin. Link to comment
ionut120v Posted February 18, 2024 Share Posted February 18, 2024 Acumulatorii plumb acid au tensiunea de repaus ceva mai mica daca sunt partial sulfatate, cea mai buna metoda de desulfatare este mentinerea in float cateva saptamani, adica 13,8 v. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now