Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema garantie cuptor electric incorporabil Gorenje BOS737E301X


Hacketu

Recommended Posts

Bună ziua !
 
La un cuptor electric incorporabil de bucătărie Gorenje, aflat în garanție, mă confrunt cu următoarea problemă și rog pe cineva avizat cum vede soluția :
 
afișajul cuptorului dă mesaj de eroare "door", dar tehnicianul de la service spune că aș putea pierde garanția deoarece nu mai găsește eticheta produsului, ce se găsea pe cadrul cuptorului LA INTERIOR și nu știe astfel ce tip de senzor să înlocuiască !
 
Cuptorul se mai curăță la interior uneori, chiar nu se găsesc piese de schimb la acel tip de cuptor, decât pe baza acelei etichete ?!?
Căci nu este prototip !
 
Ce părere aveți,după 15 zile calendaristice, daca nu se rezolva reparatia,magazinul nu ar trebui să îmi înlocuiască produsul cu unul nou ?
 
Mulțumesc anticipat !
Toate cele bune !
Link to comment
  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hacketu

    7

  • validae

    3

  • modoran

    3

  • antonvasileeee

    2

Top Posters In This Topic

Cred că tehnicianul respectiv dă dovadă de reavoință.În afară de acea etichetă, care era greu de crezut că va rezista temperaturii unui cuptor, trebuie să mai existe și altele pe spatele cuptorului.În cel mai rău caz, desfăcea cuptorul și vedea ce contact e defect, dacă nu-l avea ala îndemână îl aducea a doua zi.....

E vorba de un defect minor, nu cred că se mai pune problema returnării cuptorului după utilizare, dar se poate repara ușor și singurul impediment e de fapt deplasarea tehnicianului...

Link to comment

Este exact ceea ce am banuit si va multumesc foarte frumos pentru raspunsul dumneavoastra !

 

Nu cred ca se mai pune problema legaturii telefonice cu acel tehnician (pe care il banuiesc si de incompetenta ; iar primirea la domiciliu a decurs fair play, fara vreo acuza sau vreun gest nepotrivit ) ci ma gandesc sa fac o sesizare direct pe e-mail-ul de service de la Gorenje. Mai usor ar fi fost telefonul direct la relatii clienti, dar din pacate am observat ca este o persoana de nationalitate straina, ce nu stapaneste prea bine limba romana.

 

Cu consideratie .

Link to comment

Nu ai treaba cu serviciul clienti al lor, daca ai dovada scrisa ca le-ai adus la cunostinta si a 15-a zi nu s-a rezolvat ceri direct banii inapoi pe produs, daca magazinul refuza apelezi la ANPC.  Nu ai tu treaba cu tehnicianul, e problema firmei daca ala e incompetent sau nu.

Link to comment

Magazinul care a facturat raspunde de garantie .

Dupa 15 zile se inlocuieste cu produs nou sau se storneaza factura .

Lipsa unei etichete nu duce la anularea garantiei .

Mail la magazin cu P.C. in CC si pornesc instant toate rotitele .

Garantia se invoca cu documentele de achizitie .(factura )

Link to comment
Haideti ca eu cred ca am picat de "pacalici", mea culpa !
 
Sotia nu a fost atenta acasa si a aruncat punga cu toate 
manualele de instructiune, din vreo 7-8 limbi din UE
pastrandu-l doar pe cel in limba romana ...
In acea punga era si certificatul de garantie, dar vanzatorul
de la magazin nu i-a spus ca se elibereaza UN SINGUR EXEMPLAR !
 
Asa ca o sa fac "ciocul mic", m-a sunat tehnicianul Gorenje
ca ma zbat degeaba , fara certificatul de garantie !
(mai era inca o eticheta pe spatele cuptorului , data jos si aia...)
Link to comment

Am scris mai înainte, defectul e unul banal, un contact sau senzor care detectează închederea/deschiderea ușii.

Dacă veți căuta pe net după acel model de cuptor, cred că puteți să-l înlocuiți și singur.Doar să aveți ceva pricepere și unelte.Altfel, apelați la un depanator care are experiență în depanarea electrocasnicelor...

Link to comment
Ma iertati, multumesc, dar daca aveam pricepere nu postam aici ;
in rest, eu pot paria ca in tot Brasovul numar pe degetele unei singure maini depanator pe cuptoare electrice ;
daca reprezentantului Gorenje i-a trebuit 4 (patru) zile ca sa ma anunte telefonic ca fara certificatul de garantie nu poate gasi piesele necesare repararii, pe care le intuieste acum , ce la domiciliu le bajbaia, eu ce pretentii as putea avea la altcineva din afara bransei...
 
Acum sunt chiar dispus sa platesc interventia, dar am mari dubii ca se rezolva ceva ; caci acele piese apar DOAR in urma etichetarii produsului, chiar sunt curios ce raspuns voi primi...
 
Ramane si gustul amar cu reprezentul service de la magazin, m-a pus sa astept 6-7 minute, ca sa-i confirme seful de magazin ca se elibereaza un singur certificat de garantie la produse, iar cine nu intreaba de el (sau de extragarantie, si aceea achitata) sa fie sanatos...
Link to comment

Acel contact se găsește în partea de sus și stânga, așa cum se vede în acest videoclip.

E similar butonului ce aprinde becul la frigidere.Dacă eram din Brașov, vi-l rezolvam rapid...

 

Link to comment
Factura nu contine certificatul de garantie, este mentionata doar plata
extragarantiei.
Mie mi-a ramas doar o eticheta , de la spatele cuptorului, legat de voltajul curentului electric 220 -240 V, trei casute incercuite cu X (N, L1 si PE) intr-un patrat si doua coduri SVKA urmat de 6 cifre si alte 6 cifre alaturi, dar care nu au vreo legatura cu codurile articolului si seriei produsului
Link to comment

Nu ma duc nicaieri la nici un OPC sau ANPC, eu sunt in culpa, nu am pastrat garantia ce nu e clar ?!?

Eu ii inteleg si pe cei de la magazin, ca romanu' e "descurcaret", au fost destule situatii cand indivizi veneau cu produse cu vreo 2-3 luni inaintea expirarii garantiei, achizitionate de la "adibas" srl si cereau inlocuirea produselor "aproximativ" defecte cu unul nou...

Repet, cel mult vanzatorul i-ar fi putut sa-i mentioneze sotiei , amabil fiind, sa verifice existenta certificatului de garantie in tavita din interiorul cuptorului, printre jde cartile cu vreo 8-10 traduceri din UE, pe care le arunci instantaneu (in afara celei in romana), hai sa fim seriosi ...

Edited by Hacketu
Link to comment

Am facut bucati cuptorul electric cu absolut zero experienta si nu mi s-a parut nimic deosebit. Eventual se cauta pe net, se gasesc tutoriale cu demontat electrocasnice. Nu e nevoie de un specialist in cuptoare, doar cineva cu rabdare si putina indemanare.

Se demonteaza switchul responsabil si se merge cu el in brate la un magazin cu componente (sau se comanda).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines