Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cartierele Bucureștiului


Recommended Posts

Bucureștiul este totuși capitala și vin foarte multe mașini din afara acestuia, nu e aglomerat din cauza șoferilor "imbecili" (cum ii catalogați) ci pentru că sunt mult prea multe mașini pentru infrastructura actuală.

Nu vreți să știți cum este Piteștiul, un oraș mult mai mic față de București, după ce a început școala. Sunt anumite străzi principale (mega semaforizate) care le orele de vârf fac din Iuliu Maniu să pară drum de mare viteză.

Link to comment
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am circulat prin Bucuresti si n-am simtit ca soferii ar fi tembeli, daca semnalizezi frumos te lasa, de lasat nu te lasa daca vrei sa faci pe desteptul si sa fentezi.

De multe ori erau mai ingaduitori decit cei din Timisoara, ma rog, aveam numar de Bucuresti pe masina.

Traficul insa era aglomerat si soseam de obicei pe la ora 15-17... fix in virf.

Faceam pina la hotel catre 45min-1h, dimineata la prima ora cind plecam spre casa.. 10 minute maxim.

 

Edited by Ion_Bumbu
Link to comment

De cartierul Zabrauti acum aud prima data.

Amicul asta al meu are de ales, poate sa stea cu o matusa de-a lui, o femeie dificila si in varsta, undeva pe strada Doctor Herescu. Mai are un verisor in Militari, chiar la metrou, este un bloc turn in trepte, ar putea sta acolo.  Ar mai fi o varianta pe strada Carausilor sau Carutasilor. Astea sunt variante convenabile financiar, ar locui aproape gratis, plateste doar ceva la cheltuieli.

 Variante cu plata ar fi in Pantelimon (nu stiu pe unde) si in Crangasi, tot aproape de metrou. Amicul asta al meu va face naveta in zona Eroilor, va preda si va fi student, in acelasi timp, la aceeasi universitate.

Edited by Ovidanie
Link to comment

Ion_Bumbu.S-a dus aia că dimineața faci puțin în trafic!Poate până la ora 6-6³⁰...

 Eu văd şi maṣini din provincie,dar cred că 70-80% sunt din Bucureşti.Mereu mă întreb în afară de cei ce efectiv fac treaba firmelor cine dracu sunt restul tocătorilor de trafic??Ai serviciu nu te plimbi alandala pe străzi!

 Piteştiul l-am mai vizitat arar,că am rude acolo.A fost un oraş superb dezvoltat înainte de '90,cu cartiere excelent plasate.Acu,în unele zone,e mult mai sufocat ca Bucureştiul!Pe strada centrală spre Bascov e mult mai rău ca pe Maniu...

 În general în toată țara oraşele mari n-au fost închise după '90 şi dezvoltate ulterior prin sateliți.De aici apar toate problemele actuale.

 Ovidanie.Ori unde va sta cunoscutul să aibă loc de parcare,dacă are maşină,şi să fie lângă un mijloc de transport sigur...

Edited by BRANCA
Link to comment
Acum 3 ore, nico_2010 a spus:

Sa inteleg faptul ca iti placea mai mult inainte? Cand Piata Sudului era o cloaca intunecoasa si mizerabila? Nu vad locatia ta, dar am impresia ca nu prea esti de-al locului!

Intelgi atat cat poti sa intelegi, nu am spus ca imi plecea cum era inainte, am spus doar ca se poate moderniza si cu pastrarea producatorilor in piata.

Citeste ce am mai scris despre piata de pe Straduintei. 

Si sigur ca da, ai doar impresia ca nu sunt de -al locului. Locuiesc la 5 minute de mers pe jos de Straduintei și la 20 de Piata Sudului, cam de 25 de ani. Oi fi de-al locului???

 

Link to comment
Acum 1 oră, Ovidanie a spus:

De cartierul Zabrauti acum aud prima data

Nu e cartier, este o mica parte a cartierului Ferentari, întâmplător rău famata, a tot fost prezentata pe la TV, cu furturi de energie electrica.

În tot cazul, dacă treci pe acolo cu mașina ar fi de preferat sa nu faci pană, mai ales la drum de seara...

Edited by octav_ro2002
Link to comment
Acum 53 minute, Marele Savant a spus:

Iuliu maniu este aglomerat la anumite ore, dar se circula continuu, nu apar blocaje, are 3-4 benzi pe sens.

Și totuși nici drum de mare viteză nu se poate numi. Cine și-a petrecut zeci de minute (20-30) pe I.M între 8-9 dimineața și ale zeci de minute pe Timișoara între 16-17 știe că parcurgi distanta Pitești-Bucuresti mai repede de cât parcurgi drumul dinspre și spre autostradă. :rade:

Intratul in București luni dimineața și ieșitul vineri după amiaza sunt crâncene, nu ai cum să nu rămâi cu niste sechele după ce aștepți doua ore jumate să ieși din București.

Link to comment

 N-am menționat că am ieşit din Bucureşti pe Maniu,spre A1,într-o oră??Deci plecat la 6²⁵ de la Lidl Olteniței pe traseu "consacrat" Şoseaua Olteniței-Panduri-Maniu...

 Ăl mic când lucra în parcul AFI 3 prefera să meargă cu transport în comun decât cu maşina.Traseul era pe Olteniței-Panduri de regulă.

Link to comment
Acum 2 ore, BRANCA a spus:

 

 Ăl mic când lucra în parcul AFI 3 prefera să meargă cu transport în comun decât cu maşina.

Spre asta se tinde. Eu deja am făcut cateva experimente, in care am folosit bolt  in loc de masina personală. Am iesit mult mai ieftin. Cu taxi am iesit la dublu fata de bolt sau uber. Cu transportul in comun nu am curaj sa experimentez. Inca sunt deficitari la respectarea unui program de circulatie, ca sa poti sa te bazezi pe ei. Si locurile in care am treaba sunt relativ la distanta de traseul lor. Dar daca ai treaba undeva, e mai bine să nu ai grija traficului și a locului de parcare. La job am noroc pt loc de parcare asigurat, cu intrare restricționată. 

In capitala am fost vara asta. Nu e cu nimic mai rau decat la noi la ore de vârf. Deci peste tot, mașini multe, peste infrastructura de 40 ani. 

Link to comment
Acum 8 ore, Ovidanie a spus:

De cartierul Zabrauti acum aud prima data.

 

Nu exista cartierul Zabrauti. Este doar o strada normala cu cateva blocuri de 4 etaje si restul sunt case. Aceasta strada nu face parte din cartierul Ferentari...asa cum se spune...ea este situata la marginea acestui cartier.  Imediat dupa aceasta strada...la vreo 4-500m incepe cartierul Ferentari. Blocurile de pe acea strada sunt formate din garsoniere si apartamente ceva mai mici ca suprafata si au fost construite ca locatii provizorii pentru muncitorii care  lucrau la fosta fabrica Autobuzul, fabrica care se afla vis-a-vis de acele blocuri.

Edited by mac01
Link to comment



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines