Florin berdila Posted April 11 Share Posted April 11 Bună'''am o problema cu masina apărută azi 'cind vireze în orice treapta de viteza în dreapta se aude un subtil sunet metalic 'iar dacă o scot din viteza și viteza între tot in dreapta nu se aude '' la plecarea de pe loc înainte sau înapoi 'sai dacă schimb vitezele în mers nu se aude nimic 'ce poate fi ''am inspectat burdufuri pe planetara dacă este rupt sauvaselina sursa dar nu este ''ce sa fie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Усилитель Posted April 11 Share Posted April 11 Planetara dusă are sunet specific,pâc pâc pâc ,proportional cu viteza in curba ,poate fi uzată si dacă burduful nu e spart.Face identic si dacă faci curba la dreapta sau la stanga.Dacă mergi drept nu face.Sunetul vine de la bilele care *fug* dintr-un capat al canalelor in care stau ,in celalalt ,dar in partea de mijloc este uzură,si acolo se lovesc de marginile gropiței de uzură si scot sunetul specific.Este usor de ințeles dacă vezi una desfacuta si spalată. Pe vremuri la masinile care aveau cele 2 planetare identice ca mărime ,inversarea stanga-dreapta scadea mult din zgomot.( Bilele se sprijină la tractiune pe peretele canalului mai putin uzat ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted April 11 Author Share Posted April 11 La mine face doar cind vireze dreapta în stânga nu se aude nimic '''nu trebuia sa facă și în stânga domnule aceasi sunete? Deci dacă iau curba în dreapta și aude dacă iau în stânga nu se aude nimic Asta se aude în stânga doar dacă mașină este cuplata într-o viteza dacă o scot din viteza și iau viraj dreapta nu se aude nimic '' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted April 11 Share Posted April 11 (edited) Verifica planetarele asa cum a spus colegul mai sus. Verifica si placutele de frana. Edited April 11 by daniels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted April 11 Author Share Posted April 11 Cum sa le verific ? Eu am descris ca nu îmi face în stânga doar în dreapta 'și domnul spunea ca ar trebui sa facă în ambele părți la fel dar nu îmi face și îmi face doar dacă o am intri viteza oarecare dacă o scot din viteza nu-mi mai face cind virez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ady2006 Posted April 12 Share Posted April 12 Acum 8 ore, Florin berdila a spus: și domnul spunea ca ar trebui sa facă în ambele părți la fel dar nu îmi face Si ce daca spunea ? Eu iti spun ca un cap de planetara dinspre roata se aude cand roata pe care este montata este la exteriorul curbei. Tu nu trebuie sa crezi pe cineva anume. In special pe forumuri. Numarul mare de posturi nu izvoraste neaparat dintr-o cunoastere profunda si o dorinta nestapanita de impartasire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adydep Posted April 12 Share Posted April 12 Amu...dacă nu-s parale,merge de schimbat între ele capetele de planetară dinspre roată....o treabă românească... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted July 3 Author Share Posted July 3 Salutare domnilor '''am o prob cu wv polo 1'2 benzina îmi îmi codul P0171 azi ''îl șterg îmi reapare iar doar dacă sar de 100km ora ' am avut testeru pe ea azi si am urmărit pina în 90 100 nu apre codul dar cum trec de 100 îmi apare codul adică nu are suficient carburant ' sa fie pompa de benzina ? Adică nu mai face presiunea care trebuie și la o anumita viteza nu face fata la benzina ??? Ce ma sfătuiți va rog am nevoie de ajutor nu vreau sa bag bani degeaba pe o pompa sa o cumpăr dar cineva spunea ca pompa ar fi dusa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adydep Posted July 3 Share Posted July 3 Starea de sănătate a pompei se evaluează cu manometrul,nu pe vorbe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted July 3 Author Share Posted July 3 Domnule cum as putea sa vad dacă pompa baga cu presiune 'o metoda nu îmi puteți spune va rog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderinblack_tm Posted July 3 Share Posted July 3 Monteaza un manometru in locul senzorului de presiune din rampa. Apoi pui contactul si citesti presiunea carburantului. Daca nu ai un manometru mergi la un service si roaga-i sa testeze presiunea din rampa, mai bine dai 20-30 de lei pentru un test decat vreo 200 de lei pentru o trusa de scule pentru verificarea presiunii carburantului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted July 3 Author Share Posted July 3 Am'schimbat și pompa de benzina noua și tot la fel de la 100km în sus îmi da în nas și mi se aprinde p0171 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merck Posted July 3 Share Posted July 3 (edited) Parca ai avut probleme si cu MAF-ul (Mass Airflow Sensor) si cu o sonda lambda, nu? Si MAF si sonda lambda pot duce la aparitia codului de eroare P0171. P.S. Filtrul de aer cand a fost schimbat ultima data? Ca si asta daca este infundat poti sa ai eroarea P0171. Edited July 3 by merck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted July 3 Author Share Posted July 3 Filtru aer lam schimbat 'are aproape 20000km ''sa fie cumva rampa de injectoare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PacMan Posted July 3 Share Posted July 3 Filtrul de aer se schimbă la 15k, având în vedere praful de pe șosele, iar dacă mergi mult pe drumuri * de țară ", chiar la 5000km. Cum ai folosit mașina? Toată ziua prin oraș? Măcar odată la o lună să faci un drum mai lung, de 200-300 km, așa motorul se încinge și arde calamina și după o oră, două de mers începi să simți că motorul" se așează ", este mai elastic. Da, când scoți mașina pe autostradă după circulatia multă doar în oraș, nu se duce sus în turatii și nici în viteză. Dar după un drum mai lung, observi că poți urca și la 5-6000ture și ajungi la 140km. Sunt multe care trebuie verificate. De ex. când ai schimbat bujiile? Pe ambalaj este recomandat la fiecare 15k. Poți da bujiile afară să verifici cum arată, dacă sunt maronii sau negre și să masori distanta între electrozi. Poți demonta circuitul de aer să verifici clapeta de la debutul de aer, poate are calamina și nu mai basculeaza toată cursa sau se blochează. PS. Înainte de toate, poți cumpăra o sticluță de aditiv, torni în rezervor și apoi curăță tot circuitul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.