Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bobine fișe wv polo


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca motorul e 1,2l , 40kw/54cp, cod awy sau bmd procedati astfel :

1.Se scoate furtunul de la priza de aer din fata.

2.La motor awy se declipseaza clemele din spatele filtrului de aer care sustin o conducta , la bmd e un pic diferit.

3.Se extrage filtrul de aer , care e prins cu 4 bucse de cauciuc de blocul motor, mai sunt si 2 furtune de cauciuc, de diametru diferit care ies usor ; daca raman in blocul motor bucsele, se reintroduc in carcasa filtrului de aer.

4.Dupa ce scoateti filtrul de aer , in partea dreapta, spre sofer e clapeta (verificati si garnitura dintre aceasta si filtrul de aer)

iar sub clapeta, spre sofer ,e fixat in galerie senzorul, cu 2 suruburi  cu cap torx.

5.Se extrage cu atentie cupla senzorului, dupa care se demonteaza suruburile; senzorul se extrage spre exterior, cu rabdare,uneori iese mai greu.

6. Se verifica si garnitura acestuia tip "ring", cel original are o singura garnitura.

7,La montarea unui senzor nou , daca e cazul,se strang cu atentie, fara a forta, suruburile de fixare.

Succes.

 

Link to comment
Share on other sites

1. Senzorul se inlocuieste nu se curata!

2. Schimba "baiatu" cu diagnoza, o cam face degeaba... Bun era daca aveai tu propria interfata diagnoza daca tot faci reparatii... Dar nu ELM327 cu aplicatia Torque, aia e o pocnitoare nu e ceva pe care sa te poti baza...

3. Nu mai spuneti ca nu are senzor MAF, acesta masoara cantitatea de aer intrata in motor, si, in functie de acea cantitate de aer, se stabileste cantitatea de benzina injectata. Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru?

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ar fi frumos sa ne spuneti si ce ati lucrat la masina, ceva de genul "am schimbat piesa X si acum masina face in felul urmator"....

Apoi pentru trepidatii la relanti in mod teoretic principalele cauze ar fi urmatoarele 2:

a) nu primeste suficient carburant, cauzele posibile fiind probleme la un injector, la o mufa etc,

b) nu se poate efectua aprinderea amestecului carburant, cauzele posibile fiind o bujie care nu functioneaza corespunzator sau o bobina de inductie cu probleme.

De asta e buna o interfata de diagnoza (nu e unealta suprema dar e cam musai de avut daca vrei sa repari masini din ultimii 20 de ani incoace) pentru a citi anumiti parametri ai motorului in timp real, parametri care te ajuta la depanare. Altfel vei ajunge sa schimbi la nimereala piesa dupa piesa avand speranta ca pana la urma ii dai cumva de cap...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines