riderinblack_tm Posted March 30 Share Posted March 30 De obicei e pozitionat intre filtrul de aer si galeria de admisie. Daca vrei sa-l schimb obligatoriu Bosch, chiar daca e mai scump, cele aftermarket nu sunt bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 30 Author Share Posted March 30 Am fost domnule la un băiat cu testeru și mia spus ca nu știe unde îl are ''poate îmi spuneți dvs sau o poza ceva unde și care este Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan-a2 Posted March 30 Share Posted March 30 Mergeti la alt ,, baiat .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YO9IBC Posted March 30 Share Posted March 30 Daca nu cunoasteti nu mai vorbiti la general, va rog. Polo 1.2 NU are debitmetru!! Am masina si stiu ce spun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 30 Author Share Posted March 30 Si nici senzor de aer nu are? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ex.escu Posted March 30 Share Posted March 30 Daca motorul e 1,2l , 40kw/54cp, cod awy sau bmd procedati astfel : 1.Se scoate furtunul de la priza de aer din fata. 2.La motor awy se declipseaza clemele din spatele filtrului de aer care sustin o conducta , la bmd e un pic diferit. 3.Se extrage filtrul de aer , care e prins cu 4 bucse de cauciuc de blocul motor, mai sunt si 2 furtune de cauciuc, de diametru diferit care ies usor ; daca raman in blocul motor bucsele, se reintroduc in carcasa filtrului de aer. 4.Dupa ce scoateti filtrul de aer , in partea dreapta, spre sofer e clapeta (verificati si garnitura dintre aceasta si filtrul de aer) iar sub clapeta, spre sofer ,e fixat in galerie senzorul, cu 2 suruburi cu cap torx. 5.Se extrage cu atentie cupla senzorului, dupa care se demonteaza suruburile; senzorul se extrage spre exterior, cu rabdare,uneori iese mai greu. 6. Se verifica si garnitura acestuia tip "ring", cel original are o singura garnitura. 7,La montarea unui senzor nou , daca e cazul,se strang cu atentie, fara a forta, suruburile de fixare. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YO9IBC Posted March 30 Share Posted March 30 Ce cod de motor este? (AZQ, BME, etc.......) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 30 Author Share Posted March 30 AWY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 30 Author Share Posted March 30 Vreau sa va întreb dacă îl scot senzorul e bine să-l curat cu sprei de frâne 'sau nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderinblack_tm Posted March 30 Share Posted March 30 1. Senzorul se inlocuieste nu se curata! 2. Schimba "baiatu" cu diagnoza, o cam face degeaba... Bun era daca aveai tu propria interfata diagnoza daca tot faci reparatii... Dar nu ELM327 cu aplicatia Torque, aia e o pocnitoare nu e ceva pe care sa te poti baza... 3. Nu mai spuneti ca nu are senzor MAF, acesta masoara cantitatea de aer intrata in motor, si, in functie de acea cantitate de aer, se stabileste cantitatea de benzina injectata. Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted March 31 Share Posted March 31 Acum 12 ore, riderinblack_tm a spus: Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru? De la sonda lambda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderinblack_tm Posted March 31 Share Posted March 31 Da, sonda lamba era defecta.... ECM-ul a comandat injectia de benzina si fara acea sonda, ca poate si asta, dar nu e recomandat, motorul va functiona defectuos fara date de la toti senzorii, ca doar de aia au fost montati acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted April 2 Author Share Posted April 2 Domnilor am un mic tremurat la relanti la motor parca ar avea mici trepidații ale motorului doar la relanti ce sa fie va rog un răspuns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderinblack_tm Posted April 2 Share Posted April 2 In primul rand ar fi frumos sa ne spuneti si ce ati lucrat la masina, ceva de genul "am schimbat piesa X si acum masina face in felul urmator".... Apoi pentru trepidatii la relanti in mod teoretic principalele cauze ar fi urmatoarele 2: a) nu primeste suficient carburant, cauzele posibile fiind probleme la un injector, la o mufa etc, b) nu se poate efectua aprinderea amestecului carburant, cauzele posibile fiind o bujie care nu functioneaza corespunzator sau o bobina de inductie cu probleme. De asta e buna o interfata de diagnoza (nu e unealta suprema dar e cam musai de avut daca vrei sa repari masini din ultimii 20 de ani incoace) pentru a citi anumiti parametri ai motorului in timp real, parametri care te ajuta la depanare. Altfel vei ajunge sa schimbi la nimereala piesa dupa piesa avand speranta ca pana la urma ii dai cumva de cap... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted April 2 Author Share Posted April 2 Am schimbat filtrul de benzina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.