Florin berdila Posted March 16 Share Posted March 16 Salutare ma puteți ajuta și pe mine cu un răspuns 'vreau sa masor bobinele la un wv polo 9n benzina 1'2 ''' sa vad dacă sunt bune sau nu pt ca la doua im da scanteie mare cind le scot din bujie și la una pliscait '''cum le pot măsură cu un aparat de masura Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YO9IBC Posted March 17 Share Posted March 17 Nu poti ca sunt bobine de inductie separate, integrate. Se schimba direct aia care nu da scanteia cum trebuie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 17 Author Share Posted March 17 Domnule cum îmi pot da seama ca una nu da scânteia potrivita ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YO9IBC Posted March 17 Share Posted March 17 Iei una imprumut si le inlocuiesti pe rand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 17 Author Share Posted March 17 Dar nu exista ceva din care sa rezulte ca acea bobina nu functioneaza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolo Posted March 18 Share Posted March 18 O foaie de hartie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 19 Author Share Posted March 19 Domnilor miam schimbat motorul la wv polo și îmi apare codul P0420 ceva de catalizator dar mașină are putere se rulează trage 'deci nu ar fi infundat cred ce ar putea fi ce sa încerc sa schimb ''am zis ca motorul pe care lam avut consuma ulei și sa infindat catalizatorul dar trebuia sa nu mai tragă sau sa se tureze dar o face 'ce ar putea fi 'va rog sa îmi spuneți ce ar putea fi ma distrus masina asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merck Posted March 19 Share Posted March 19 Incearca sa faci un drum mai lung in afara orasului poate se mai curata catalizatorul. Catalizatorul are doua sonde lambda pe el, ai poza mai jos: Daca tu ai eroare P0420 as merge pe ideea ca sondele sunt bune (detecteaza o anomalie - catalizator infundat) si poate la un drum lung se mai desfunda catalizatorul. Iesi la o plimbare si mergi legal cu 90km/h in treapta 4 pe la vreo 4000 rotatii pe minut, cam o ora sa vezi daca ai bafta sau nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 19 Author Share Posted March 19 Deci domnule Merck sondele nu au nimic ? Și dacă era catalizatorul infundat nu mai trebuia sa tragă sau sa se trezește dar ea nu are probleme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted March 19 Share Posted March 19 Daca ai catalizatorul infundat il dai jos si torni soda caustica fierbinte in el si o lasi cateva ore. Uite, pt inspiratie, ce fac altii https://forumduster.ro/topic/4716-curățare-catalizator/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 19 Author Share Posted March 19 Domnule Daniels a înțeles cu soda 'mulțumesc dar care sonda ar fi de vina dacă catalizatorul nu ar fi infundat prima după galerie sau a doua de pe galerie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merck Posted March 19 Share Posted March 19 (edited) Ai o sonda inainte de catalizator si o sunda dupa catalizator. Statistic se duce mai repede senzorul care este inainte de catalizator din cauza ca temperatura este mai mare, gaze de esapament mai corozive, etc.). Eu nu inteleg de ce persoana care a efectuat diagnoza s-a multumit ca a gasit codul de eroare P0420 si nu a sapat mai departe? Nu era mare scofala sa vada si valorile celor doua sonde, atat la ralenti cit si la apasari scurte pana la fund a pedalei de acceleratie. Daca valorile la ralanti si la acceleratii scurte erau in interval => sondele sunt bune si computerul masinii citeste o diferenta prea mare intre ele ceea ce corespunde unui catalizator infundat. P.S. Tu acum ai consum marit de benzina? Ai fluctuatie la turatie? Edited March 19 by merck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 19 Author Share Posted March 19 Nu domnule nu am fluctuati '''se tureaza 'trage dar mi se aprinde după ce îl șterg după un anumit km 'motorul de înainte îmi consuma ulei avea o supapa rupta de evacuare și segmenți varza și ma gândesc ca uleiul la dus în catalizator 'pot merge turat sau altceva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRANCA Posted March 19 Share Posted March 19 Berdila.Ai în link prezentarea sondei lambda.Zic şi eu ca şi merck,de ce nu s-au verificat sondele?? N-ai spus şi cât de "bătrână" e maşina...La băbăciuni cedează multe piese. Depinde şi de cum e forjată maşina.Am un amic care a terminat catalizatorul la un Nissan la cca 100000 km din cauză de mers repetat cu supraturaţie. https://vrom.ro/simptome-sonda-lambda-defecta/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florin berdila Posted March 19 Author Share Posted March 19 Îmi arata codul p0420 și aici asa 'în urma scanări cu torgue''adică e catalizatorul nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.