Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bobine fișe wv polo


Recommended Posts

Salutare ma puteți ajuta și pe mine cu un răspuns 'vreau sa masor bobinele la un wv polo 9n benzina 1'2 ''' sa vad dacă sunt bune sau nu pt ca la doua im da scanteie mare cind le scot din bujie și la una pliscait '''cum le pot măsură cu un aparat de masura

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Domnilor miam schimbat motorul la wv polo și îmi apare codul P0420 ceva de catalizator dar mașină are putere se rulează trage 'deci nu ar fi infundat cred ce ar putea fi ce sa încerc sa schimb ''am zis ca motorul pe care lam avut consuma ulei și sa infindat catalizatorul dar trebuia sa nu mai tragă sau sa se tureze dar o face 'ce ar putea fi 'va rog sa îmi spuneți ce ar putea fi ma distrus masina asta 

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa faci un drum mai lung in afara orasului poate se mai curata catalizatorul. Catalizatorul are doua sonde lambda pe el, ai poza mai jos:

NGK-Jul-Aug12-lambda-illustration.jpg

Daca tu ai eroare P0420 as merge pe ideea ca sondele sunt bune (detecteaza o anomalie - catalizator infundat) si poate la un drum lung se mai desfunda catalizatorul. Iesi la o plimbare si mergi legal cu 90km/h in treapta 4 pe la vreo 4000 rotatii pe minut, cam o ora sa vezi daca ai bafta sau nu. 

Link to comment
Share on other sites

Ai o sonda inainte de catalizator si o sunda dupa catalizator. Statistic se duce mai repede senzorul care este inainte de catalizator din cauza ca temperatura este mai mare, gaze de esapament mai corozive, etc.). 

 

Eu nu inteleg de ce persoana care a efectuat diagnoza s-a multumit ca a gasit codul de eroare P0420 si nu a sapat mai departe? Nu era mare scofala sa vada si valorile celor doua sonde, atat la ralenti cit si la apasari scurte pana la fund a pedalei de acceleratie. Daca valorile la ralanti si la acceleratii scurte erau in interval => sondele sunt bune si computerul masinii citeste o diferenta prea mare intre ele ceea ce corespunde unui catalizator infundat. 

 

P.S. Tu acum ai consum marit de benzina? Ai fluctuatie la turatie?

Edited by merck
Link to comment
Share on other sites

Nu domnule nu am fluctuati '''se tureaza 'trage dar mi se aprinde după ce îl șterg după un anumit km 'motorul de înainte îmi consuma ulei avea o supapa rupta de evacuare și segmenți varza și ma gândesc ca uleiul la dus în catalizator 'pot merge turat sau altceva?

Link to comment
Share on other sites

 Berdila.Ai în link prezentarea sondei lambda.Zic şi eu ca şi merck,de ce nu s-au verificat sondele??

 N-ai spus şi cât de "bătrână" e maşina...La băbăciuni cedează multe piese.

Depinde şi de cum e forjată maşina.Am un amic care a terminat catalizatorul la un Nissan la cca 100000 km din cauză de mers repetat cu supraturaţie.

https://vrom.ro/simptome-sonda-lambda-defecta/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines