Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Wv polo 9n 1,2 benzina


Florin berdila
 Share

Recommended Posts

Bună ziua ''va rog să-mi spuneți și mie vreau sa completez ulei la cutia de viteza la wv polo 1'2 benzina 9n'''si nu știu pe unde ''dacă sunteți drăguți să-mi arătați busonul de golire cel de nivel și cel de umplere '''''nu găsesc pe google vreo informație sau vreo indicație care ar putea fi busoanele

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Procedura de strangere a garniturii de chiulasa e ceva mai complicata .

1.Garnitura e din tabla din otel ; mai intai se verifica planeitatea chiulasei - daca se face rectificarea (de profesionisti) se inlocuie cu o garnitura corespunzatoare (gasiti pe net).

2.Suruburile de strangere sunt de tip "stretch" - elastice , vw recomanda inlocuirea lor ,altii considera ca se mai poate efectua inca o strangere a chiulasei.

3. Strangerea se face o data si bine, in 4 etape, cu cheie dinamometrica , in ordinea din manual .

4. Inainte de a strange chiulasa se verifica si situatia supapelor si a pieselor aferente, motoarele sunt sensibile la calitatea benzinei si/sau la regimul de turatie.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Acum 9 ore, Florin berdila a spus:

Bună ziua ''domnilor colegi îmi puteți spune și mie la ce forță  se strânge chiuloasa la wv polo 9n benzina ??

Strangerea garnituri este o treaba destul de simpla daca te uiti la fisa cu care se livreaza garnitura.

Se face in 4 pasi odata si gata.(a spus-o si mai sus cineva.)

De obicei o fac mereriasi dar daca te tine fa si tu.

Schimba toate suruburile ca altfel risti sa le rupi,si pe urma sa vezi distractie.

Pune garnitura in functie de alezarile efectuate pe chiuloasa, altfel risti ca supapele sa ajunga in piston.2-3-4-gauri la semn spun cate aleezari a avut chiulasa

 

Link to comment
Share on other sites

Pai ce,se mai merita?Trebuie sa desfaci baia,distributia si capacul din nou,daca e in 12 valve,gen BME sau AZQ.Daca e BZG in 6 valve ai acces la prezoane mai simplu,desfaci fiecare prezon in ordine si le stringi pe loc la 30 nm,sa nu intre antigel sau ulei intre suprafete,apoi de 2 ori cite 90 de grade si asta e.Chiar daca ai mers 700 de km nu e lipita garnitura.Sa eliberezi presiunea din vasul de expansiune intii.Asta daca tii mortis sa faci operatiunea.Daca crezi ca sint strinse cit de cit egal,da pace motorului.Daca mai vrei sa stii cupluri de stringere imi scrii pe whatsapp la nr care il trimit pe pm,daca doresti,si iti fac lista acolo.Sint filete multe in aluminiu si e pacat sa le strici.Seara buna!

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Florin berdila a spus:

Mulțumesc domnule '''o pot strânge acum la dinamometrica acum '?? Pt ca cel care a făcut-o a strâns-o la mana și am circulat cu ea vreo 700 km ''

Nu mai ai cum. Avand in procedura de strangere de 2 ori cite 90 de grade trebuie sa folosesti asa ceva 

12b290ef58fcb00637939f446c5cf67b364689ae

si dupa cum vezi in poza nu mai folosesti cheia dinamometrica. Deci nu stii cuplul de strangere echivalent cu 90 de grade de la primul pas si nici cuplu de strangere final (adica dupa al doilea pas de 90 de grade).

 

P.S. Cred ca (daca nu ma insel) un inginer s-ar putea sa-ti calculeze cuplul in functie de diametru surub, numar de grade si cine stie ce informatii o mai avea nevoie, dar urmeaza sfatul lui tenzen!

 

Mai pun inca o poza:

10380.jpg

Edited by merck
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines