Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de sudura Campion MMA-350

Recommended Posts

• Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu am mai reparat, cunosc principiul, insa nu vreau sa ma bag aiurea sa nu-l fac varza de tot. Doar am scos si relipit tranzistorul sursei auxiliare, deoarece mi s-a parut ca ar avea lipituri reci.

Sunt radioamator si domeniul meu este partea de rf, la invertoare de sudura nu m-am bagat pana acum.

Edited by YO9IBC

Daca nu se aude cand cupleaza inseamna ca nu este alimentat sau este defect.

Releul se alimenteaza din sursa auxiliara. Dar intai de toate trebuie sa verificati igbt-urile sa nu fie vreunul in scurt.

Contactele releului asigura tensiunea necesara functionarii partii de forta. Contactele releului sunt calarite de o rezistenta de wataj sau de un NTC...dupa caz.

Edited by mac01
Acum 2 minute, mac01 a spus:

Daca nu se aude cand cupleaza inseamna ca nu este alimentat sau este defect.

Releul se alimenteaza din sursa auxiliara. Dar intai de toate trebuie sa verificati igbt-urile sa nu fie vreunul in scurt.

In regula. Ma voi ocupa de el in weekend si voi posta aici. Daca nu reusesc, vi-l pot aduce pentru reparatie? Sunt din Giurgiu

Sigur...mi-l puteti aduce sau trimite...cum va este mai usor!

In regula. Va voi contacta in privat daca nu reusesc sa-l fac.

Daca mai aveti alte sugestii, va rog sa le expuneti aici.

Multumesc !!

Acum 3 minute, YO9IBC a spus:

Daca mai aveti alte sugestii, va rog sa le expuneti aici.

Sugestii ar fi destule dar mai intai dv trebuie sa ma ajutati cu niste raspunsuri si masuratori.

Si pe langa acest lucru ar trebui si un osciloscop pentru vizualizarea formelor de semnal din grila igbt-urilor.

Edited by mac01

Sugestii ar fi destule dar mai intai dv trebuie sa ma ajutati cu niste raspunsuri si masuratori.

Si pe langa acest lucru ar trebui si un osciloscop pentru vizualizarea formelor de semnal din grila igbt-urilor.