Nikk Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 @BRANCA. Eu am incercat aseara transmiterea indexului si mi-a generat si comunicat linkul ( valabil 30 min) peste cateva ore bune si l-am ratat evident . Dapv softul pare facut de Ghita. La zeci/sute de mii de clienti , dupa mai mult de un an softul este , cu indulgenta, mediocru . In jurul orei 3 am am incercat din nou sa transmit indexul si am primit instant , pe email, linkul respectiv si am transmis indexul . Desi am primit , pe email, confirmarea nu am nicio garantie ca a fost inscris in sistem ca nu pot vizualiza/verifica nimic . O aiureala acest soft . Inclusiv modificarea POD , daca este reala . Acesta este un identificator unic al locului de consum acordat la racordare si nu vad motivul pentru care ar trebui modificat . E dezamagitor acest mod de conlucrare cu clientii al Hidro ... - Nu cunosc situatia (citirilor distribuitorului ) la gaze . La curent am inteles ca nu poate depasi 3 luni . - De la 1 aprilie nu mai exista compensare ci numai plafonare a preturilor , deci statul nu mai vireaza furnizorilor nimic . - Daca in UK e una din 4 , la noi probabil sunt 9 din 10 , adica e mult mai bine ... Link to comment
BRANCA Posted April 26, 2022 Author Share Posted April 26, 2022 Nikk.Linkul ăsta nu "iubeşte" Severinul!Am încercat de nu ştiu câte ori şi degeaba... Link to comment
Nikk Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 Aplicatia este globala , nu cred ca are preferinte . Unde ajungeti in aplicatie ? Nu va transmite ( dupa autentificarea cu CNP si confirmare CAPTCHA) in email linkul pentru introducere index ? Verificati sa nu fi ajuns in casuta de SPAM ... Eu am primit aseara email cu linkul dar dupa cateva ore . Am transmis dupa laptop. Eventual inscrieti in agenda email adresa lor : [email protected] Link to comment
BRANCA Posted April 26, 2022 Author Share Posted April 26, 2022 La mine mesajul e "this site can't be reached"...Unde să ajung dacă nu intru?? Mai e alt link în afară de ăsta? https://client.hidroelectrica.ro/autocitire Link to comment
M A R I A N Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 Acum 10 minute, BRANCA a spus: La mine mesajul e "this site can't be reached"...Unde să ajung dacă nu intru?? Mai e alt link în afară de ăsta? https://client.hidroelectrica.ro/autocitire Aveti aici: Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 24-28 a lunii curente, la numarul de telefon: 0800 800 359 (APEL GRATUIT). Link to comment
Nikk Posted April 26, 2022 Share Posted April 26, 2022 Linkul este corect si activ. Problema este la dvs. SO /Browserul utilizat . Solutii sunt (si) pe net in functie de device-ul folosit telefon/tableta - android sau pc/laptop - win , linux etc. Pana rezolvati transmiteti indexul telefonic ... Link to comment
BRANCA Posted April 27, 2022 Author Share Posted April 27, 2022 (edited) Nikk.Ca în filmele cu proşti!Am încercat două browsere,toate indicaţiile de pe net şi ce să vezi??Abia când am dezactivat blocare continuterului,la "plezneală", am putut intra!! Acu aştept mailul...cică vine în câteva minute,da' stau şi-mi creşte barba! E ceva de speriat!Scriu blocare ad blocker şi-mi apare "continuterului"!! Edited April 27, 2022 by BRANCA Link to comment
validae Posted April 27, 2022 Share Posted April 27, 2022 Eu am dat autocitirea chiar azi dimineaţă înainte să plec la serviciu.A mers perfect.Şi folosesc o aplicaţie de blocare reclame, ,,Ghostery,,.No problemo... Link to comment
Nikk Posted April 27, 2022 Share Posted April 27, 2022 @validae , puteti vizualiza indexii transmisi in lunile anterioare - in ultimul tabel al aplicatiei de autocitire ? La mine nu apar desi am primit pe email confirmarea inregistrarii autocitirii transmise ... Link to comment
validae Posted April 27, 2022 Share Posted April 27, 2022 Nu am încercat, fiindcă e doar a doua autocitire şi practic prima pe care o fac singur.Prima am dat-o telefonic, ocazie cu care mi s-au dat şi codurile locurilor de consum... Contractul meu cu Hidro a început pe 5 Martie. Link to comment
BRANCA Posted April 28, 2022 Author Share Posted April 28, 2022 Nikk.La mine e prima autocitire... Am reuşit şi eu azi.Să-l ia naiba de Gmail,a trebuit să urmăresc frecvent intrările!Nu ştiu de ce nu mă notifică,deşi în setări e bifat!Trebuie să mai "sap"... Link to comment
Nikk Posted June 6, 2022 Share Posted June 6, 2022 Am primit factura pentru ultimele 3 zile din martie cu indexi estimati si calcul dupa legislatia anterioara . Pentru transmitere index pe platforma Hidro este necesara selectarea POD-ul , preluat automat din baza lor de date (daca se detin mai multe locuri de consum). Pentru transmitere telefonica este necesar cod loc consum , un cod nou alocat de Hidro. Ca la oricare societate de stat care se respecta platforma lor este originala si are limitari serioase care o tin partial functionala de mult timp. Am vazut ca sunt in contractarea/implementarea unei solutii profesionale/consacrate de gestionare contracte, clienti, facturi, etc. Sunt mult defazati cu facturarea , cel putin . Link to comment
BRANCA Posted June 7, 2022 Author Share Posted June 7, 2022 Luna care a trecut nu am reuşit transmiterea indecşilor la Hidro.Am primit facturile pentru trei locuri de consum pt câteva zile din martie! Sunt defazaţi rău inşi ăştia...Cum le-o merge afacerea?? Pe de altă parte chiar dacă dai autocitirile "cineva" tot vine,periodic, şi notează indecşii contoarelor.La fel e şi la Eon Gaz,unde,culmea,cineva citeşte lunar!O fi numai în MH aşa ceva şi atunci care-i bişa cu autocitirea?? Link to comment
doru3160 Posted June 7, 2022 Share Posted June 7, 2022 Acum 4 minute, BRANCA a spus: La fel e şi la Eon Gaz,unde,culmea,cineva citeşte lunar Depinde de zona, probabil. La mine vin cu propria citire odată la 3 luni. Link to comment
Nikk Posted June 7, 2022 Share Posted June 7, 2022 Citirea indexilor la maxim 3 luni de catre operatorul de distributie este impusa prin lege . Anterior in rural se permitea citirea la 6 luni . Facturarea pana la finele lunii martie ( eventual pentru cateva zile - cazul meu) a fost facuta dupa legea veche in vigoare pana la 1 aprilie , care avea plafonare si compensare pentru anumite transe de consum . Softul lor de facturare are limitari serioase si , probabil, nu pot , pe aceeasi factura, sa aplice doua modalitati de calcul. Am vazut in presa ca inca din aprilie solicitau oferte pentru un soft consacrat in domeniu . Asteptam . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now