Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
vera

probleme motocoasa KM5500

Recommended Posts

Am aceasta motocoasa (de 2 ani), care in ultimul timp face nazuri-porneste cand vrea ea.

Daca pun 2 stropi de benzina pe la bujie, porneste imediat. Daca este cald motorul, asisderea. Daca motorul este rece, porneste f greu (daca porneste).

Am schimbat la ea bujia, bobina, furtunelele cu filtru benzina si nimic.

Am fost la mai multi "specialisti" care vroiau sa schimbe ba una, ba alta, poate o merge (carburator, segmenti, etc).

Voi ce parere aveti, se mai poate face ceva, merita?

Multumesc anticipat pt. timpul acordat.

 

Edited by vera
Link to comment
Share on other sites

Aţi suflat carburatorul, să nu aibă impurităţi aspirate pe lângă filtru ? Motoarele astea au nişte filtre simbolice, o simplă bucată de burete care se îmbibă în timp cu ulei şi devin foarte ineficiente, uneori trebuie schimbate cu totul....

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul de benzina, am suflat carburatorul, am spalat filtrul aer cu benzina, am incercat sa pornesc motorul fara filtru si tot nu vrea.

Vorba unuia dintre "specialisti"-vrea alta.

Unul dintre ei mi-a zis ca am lasat benzina in ea si a facut calamina in carburator. Ca s-o indepartez, sa pun spirt in rezervor si s-o pornesc. I-am replicat ca nu am nevoie de avion ci de motocoasa.

Link to comment
Share on other sites

Atunci cand porneste la rece, sta la ralati, sau trebuie turata?

E posibil sa fie uzati simeringurile/rulmentii de la abielaj.(de la carter, sa nu se inteleaga altceva)

Edited by daniels
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca sunt segmentii de la piston uzati si nu mai are compresie. Punand mai multa benzina nu faci altceva decat ca amestecul sa fie mai bogat, explozie mai puternica, si porneste.

Cand e calda porneste fara alt ajutor deorece pistonul-segmentii sunt dilatati si compresia este un pic mai buna.

Alta explicatie nu vad.

Uzura bat-o vina...i-ai pus ulei de amestec (2T) in benzina tot timpul si in proportia indicata de producator? I-ai pus uleiul care trebuie? Ca si uleiurile astea de amestec au compozitii diferite.

Edited by mac01
Link to comment
Share on other sites

Daca pui 2 stropi de benzina și pornește eu consider că, carburatorul este înfundat. Cine a spus că dacă ai lăsat rezervorul cu benzina în el mai mult timp se înfundă chiar are dreptate, benzina se evapora și uleiul rămâne pe pereții carburatorului și blochează orificiile care trebuie să treacă benzina pe acolo. De multe ori chiar nu se poate desfunda și trebuie înlocuit carburatorul. Găsești pe net poze cu carburatorul și încearcă să îl demontezi și să cureți poate ai noroc.  Eu am o chinezărie de vrei 6 ani și în condiții de lucru doar pe lângă casa nu am avut probleme cu ea, nu cred că se duc așa ușor segmenții daca o exploatezi în condiții normale de utilizare. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Am pus ulei in benzina, exact cat este marcat pe sticla care o insoteste, ulei cumparat de la ac. magazin de unde am luat motocoasa.

Indiferent de felul in care o pornesc, functioneaza la relanti

Am cosit cu ea f bine cam jumatate din vara trecuta, dupa care a inceput sa faca "nazuri". Anul acesta cu chiu cu vai am cosit de 3 ori ,sub 500mp.

Nimeni nu a masurat compresia. La sfoara pare cam la fel ca atunci cand era noua, zic eu.

Carburatorul a fost suflat cu aer comprimat.

A fost depozitata peste iarna in conditii bune, in pod, unde a fost mai cald ca afara.

Mentionez ca o utilizez numai in gospodaria mea.

Chiar asa viata scurta sa aiba, doar 2 veri ?

Ce compresia trebuie sa aibe un astfel de motor si cum o pot masura?

Va multumesc

PS-referitor la compresie, este o diferenta f mare cand trag de sfoara cu si fara bujie-cat e compresia....?

Edited by vera
Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, vera a spus:

 

PS-referitor la compresie, este o diferenta f mare cand trag de sfoara cu si fara bujie-cat e compresia....?

 

 

Pai si nu-i normal ? Ai ditamai gaura daca nu montezi bujia, cum vrei sa creasca presiunea in interior ?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@modoran stiu ca este normal. Eu am facut ac. afirmatie pt a sublinia ca se face compresie. Cat, nu stiu si nu am cu ce altceva sa compar.

De aceea am intrebat cum pot masura compresia si cat trebuie sa fie la un astfel de motor.

Nu ma pricep la motoare si am apelat la ajutorul vostru, deoarece in Doreli nu mai am incredere.

Edited by vera
Link to comment
Share on other sites

Da Doamne romanului mintea a de pe urma.

Am hotarat, ma duc la reprezentanta (daca exista) sa faca o evaluare si vad daca marita sa repar ac. motocoasa.

Multumesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute,

Link to comment
Share on other sites

Da, să vezi ce ţi-o mai repară ăia....probabil o să-ţi schimbe motorul cu totul şi va merge giugiuc. Aia poţi face şi tu, mai iei una identică, o să ai una de piese....sau te prinzi că-s proaste astea şi iei una mai de firmă, să te ţină mai mult de doi ani....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines