Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Postări Recomandate

Buna seara ! Domnilor sunt nedumerit pe partea de tensiuni a televizoarelor CRT. In special la partea de alimentare baleaj jungla tot ce tine de tensiuni al unui tv. La respectivele TV de 14, 20, 21, 66 inch. Pe de alta parte si la anumite Tv LED LCD sau monitoare Crt, Lcd Led.

Cateva ideii. Capitolul tensiuni ma bate. Va Multumesc Multa Sanatate.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Aveti multa dreptate domnule vali. Repar de mult timp dar problema este in felul urmator:

Sunt un amator si pana acuma nu am avut fericirea sa masor tensiuni mari la tv.

Pe de o parte repar din placere si inca invatz.

Pe de alta parte va multumesc.

Totodata ma gandeam sa incep si masurarea tensiunilor asa daca fac eu pe ghici e problema sa ma electrocutez sau sa defectez aparatul.

In final asi spune ca daca masi uita in date de catalog la piese imi spune acolo ce tensiuni au dar cel mai mult mar interesa partea de alimentare a diverselor Tuburi Crt si a diverselor monitoare fie ele lcd led. In leduri lcd nu mam bagat inca sunt cam demodat stiu.dar se mai invata da trebuia sa le cunosc, dar pana acuma am scimbat si scimbat si zic e bine dar cand dai de o problema dece se arde finalul, tranzistori dece si te duce cu gandu, vai dar tensiunea nu am masurato si la unele tv renunt cand vad treaba asta dar nu e bine trebuie sa abordez si treaba asta. Multumesc Apreciez

Acum 13 ore, dan cod a spus:

Baleiaj orizontal în general 110v, sau 115V sau 125V la ecrane de 37,51,54

Si 145-150V la ecrane de 70.

BV 30V - 40V depinde de tv

Domnule dan mar interesa in mod special ce tensiuni pleaca din alimentare de la cond de filtraj, punte de diode tranzistori rezistente. Da cer prea multe dar un sfat e bine venit . Multa sanatate Multumesc

Editat de Cristi Burghiu
Link spre comentariu
Chiar acum, dan cod a spus:

Pe punte ai doar doua cazuri.