Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
UngureanuGabriel

Un mic ajutor la Proiect

Recommended Posts

1. Este un proiect școlar deci ce înseamnă : Sunt la început ????

2. Ce/cât ai reușit să faci din el ? Căci așa cum ai prezentat problema aștepți ca cineva să ți-l facă complet. 

 

Eu te ajut dacă te ajuți . O condiție esențială este să-mi oferi toate lămuririle pe care ți le cer.

Trebuie însă din capul locului să-ți atrag atenția că nu am citit și nu voi citi cursul în locul tău . Sunt pretenții particulare ale profesorilor pe care cine n-a citit cursul nu le poate cunoaște . Există deci riscul ca o rezolvare în fond bună să nu fie acceptată .

Am ceva experiențe triste , de aceea o vreme nici nu m-am implicat în astfel de proiecte . 

Link to post
Share on other sites

1.Scuză-mă , tot nu înțeleg. Este un proiect școlar deci ar trebui să știi (cât de cât, nu zice nimeni că perfect) materia la care ai de făcut acest proiect. Altfel cum facem ?

Știi  ce reprezintă și cum funcționează circuitul din figura a. )? 

Eu nici măcar nu știu la ce materie ai proiectul ăsta (în ce an e, la ce facultate, etc) și chiar dacă aș ști nu m-ar ajuta pentru că nu știu ce ai învățat la materia asta și alte materii până acum. 

2.Bănuiesc că ai vrut să scrii 100+0.37*theta. Da , e OK, cu ”trei simplă” se face. 

3. Uite cum facem . O să-ți fac (mai deseară că acum am ceva treabă) punctul b). de la problemă și o să-l pun aici - probabil într-un document atașat că nu prea se pot scrie formule aici. Dacă înțelegi ce am făcut continuăm. Dacă nu, nu . 

 

Problema.docx

Edited by UDAR
Link to post
Share on other sites

Acum 2 minute, ratza a spus:

Aia nu e o caracteristică, ci un caz particular.

Ai dreptate dar nu mai îngroșa și tu ceața ....

@UngureanuGabriel Nici nu știu ce să zic. Mi-ar părea rău să te abandonez dar nici nu cooperezi - Întrebarea aia era doar una ajutătoare ca să înțelegi rezolvarea problemei . Ai răspuns greșit . Răspunsul corect era că egalitatea tensiunilor pe intrări ( nu intrare - ieșire ) e o caracteristică a amplificatoarelor operaționale care funcționeză în buclă închisă (deci cu reacție negativă aplicată) și, ca să fim riguroși, a căror ieșire nu este saturată. (Evident că proprietatea asta poate fi enunțată sub diferite forme, eu aș fi vrut-o pe aia de la tine din curs.)

Dar să trecem peste . Ai priceput ceva din rezolvare ? Ai încercat să o refaci ( eu am sărit în document niște etape) ? Normal tu trebuia să iei pixul și să încerci să refaci rezolvarea . Mai departe, este punctul c.) de la problemă . Pricepi cel puțin ce-ți cere acolo ? 

 

Te înțeleg că îți vine greu să spui - Da domnule, sunt student la facultatea aia , în anul ăla și proiectul e la materia aia  - dar fără niște lămuriri nu putem continua. 

Cel mai bine ar fi să apelezi pentru ajutor la un coleg mai bine pregătit . El ar cunoaște lucrurile despre care eu îți spun că nu am habar și ar putea să te ajute mult mai eficient. 

Și repet pentru ultima oară . Fără lămuririle necesare nu pot continua . Dacă problema e ca problema, proiectul propriu zis impune obligatoriu trimiteri (directe sau nu) la un curs (sau mai multe) pe care eu nu îl cunosc. Să luăm doar pct. 1 de la proiect : ”Identificarea circuitului....” Cu siguranță circuitul ăla (sau unul asemănător) a fost prezentat undeva că altfel nu-ți cerea nimeni să-l identifici.  Probabil s-au făcut lucrări similare la laboratoare, habar n-am. 

Link to post
Share on other sites

Colegii care ,,le au ,, cu materia nu prea îşi pierd timpul cu cei restanţieri şi mai ales rar o fac ,,moka,,.De asta se şi postează astfel de cereri pe forumuri tehnice, ideea e că poate se găseşte vreun inginer plictisit şi mă ajută şi pe mine să-mi rezolv proiectul.

Probabil e ca situaţia cu fetele care termină liceul cu 10 la ,,mate,, şi au acces direct la facultăţi tehnice de prestigiu, dar ele sunt paralele cu tehnica, iar cu medicina n-au nicio legătură.Nu generalizez, dar nu prea m-am lovit de  inginere pasionate de electronică....

Link to post
Share on other sites

Probabil . Dar chiar să fi vrut nu puteam să-i fac așa ceva . Un proiect școlar trebuie să ”bată” cu materia predată , cu cursul. E, aici vin și întreb, care curs ?

Link to post
Share on other sites

@icar Exact asta voia....dar poţi să-ţi dai seama de nivelul de pregătire doar din felul cum pune problema, nici nu dă detalii.Un punct îi dau la bună purtare, a avut totuşi bun simţ şi a salutat.Am văzut mulţi rataţi care intră pe forumuri ca la ei pe chat, nu salut nu bună ziua....doar  ,, vreau aia, vreau ailaltă,,.Ba unii mai scriu şi cu prescurtări, le e lene să scrie şi cu toate literele...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines