Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Recommended Posts

Buna ziua. Ma intereseaza cum se numesc mufele din imagine sa le pot cauta si cumpara de pe TME sau Mouser. De asemenea si pinii de care se prind firele pentru mufele mama.  Am mai multe amplificatoare vintage cu multe fire trase in toate directiile si as vrea sa mai mufez din ele. Am nevoie de mufe cu 2, 3 si chiar pana la 10 pini asezati in linie.



Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Va multumesc, este exact ce caut, mai trebuie sa vad exact ce dimensiune am eu intre pini.Acestea sunt mufe tata si le voi prinde pe cablaj, dar in mufele mama unde voi prinde firele sunt niste pini metalici, aceia cum ii gasesc ca denumire? Am gasit. Va multumesc.


Edited by alex26
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines