icar Postat Martie 26, 2021 Partajează Postat Martie 26, 2021 Exact, totul a inceput, nu, nu de la conditiile de munca, nu de la starea metroului, ci de la incetarea contractelor de inchiriere a spatiilor din metrou, si a caror prelungire nu se mai dorea. Faptul ca sefii pierdeau niste bani, i-a infuriat, asa ca i-au pus pe oameni sa faca greva. Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Tara arde si baba se piaptana. Toti vor mariri fix acu... In rest ce job_uri cinstite si extraordinar de bune puteau fi la gheretele alea? Le absorb supermarketurile. Link spre comentariu
BRANCA Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 (editat) Nici nu mă interesează cine are dreptate în povestea asta.Am observat însă două lucruri.Primul e că oficiali ai statului folosesc termeni suburbani în categorisirea greviştilor.Al doilea e că la enorm de multele probleme pe care le are ţara acum,pe cineva l-a mâncat grija să închidă nişte chiţimii la metrou.Asta era urgenţa?Ce se ascunde în spatele iniţiativei?Mai bine zis cine se ascunde ? Vreţi salarii mai mici la metrou?Privatizaţi!Şi plătiţi biletul la valoarea lui reală,nu subvenţionat! Editat Martie 27, 2021 de BRANCA Link spre comentariu
merck Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 N-ar fi rau sa se privatizeze odata metroul! Daca un mecanic chiar are 10.000 lei pe luna salar => nesimtire curata. Link spre comentariu
icar Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 (editat) Branca, iertat sa-mi fie, nu ai deloc dreptate. Intreb, cum pot fi catalogati niste tipi care inchid un mijloc important de transport in comun, taman acum cind Bucurestiul are incidenta peste 6 la mie, dind apoi, cu nerusinare, vina pe altii. Apoi, dughenele alea, in care sa fim seriosi, numai comert cinstit nu se face, nu au fost inchise la hachița cuiva, ci pur si simplu au expirat contractele de inchiriere. E cumva obligatoriu sa fie prelungite, ca asa vrea sindicatul lui Radoi? Nu, optiunea este bilaterala. Brinca, pe de alta parte, orice are, cindva, indiferent cind, un inceput! A mai incercat si Basescu sa-i spulbere, dar nu a putut, contractele erau inca in vigoare si a pierdut in fata instantei. Editat Martie 27, 2021 de icar Link spre comentariu
RealAlex Postat Martie 27, 2021 Autor Partajează Postat Martie 27, 2021 Da-l incolo de metrou, sa l inchida ca si asa noi nu mergem cu el, sa l privatizeze si sa l dea la fiare vechi fix asa cum s-a intamplat cu toata industria romaneasca. Chiar nu conteaza rolul lui in economia romaneasca, noi vedem doar ca este subventionat.. Sa l inchida si sa primim tichete de vacanta in schimb, sa primim vouchere de teveuri si de biciclete. Daca unul incearca sa faca treaba si incearca sa-l curete de capuse, este luat peste picior ca asta ne trebuia acum. Iar cu salariile este ceva ciudat, in pandemie, cand nici dracu nu s-a plimbar cu metroul, tu iti maresti leafa, si asta doar pentru ca poti nu pentru ca esti mai eficient si ca ti-au crescut incasarile. Link spre comentariu
icar Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Merck, nu stiu care sunt salariile la metrou, ce am auzit prin media, n-ar fi chiar asa de mari, dar comparind munca de la metrou cu somnul de voie al parlamentarilor si comisioanele primite de cei ce stau la stat in consiliile de administratie, 10.000 nu ar fi chiar asa mult. Link spre comentariu
merck Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 (editat) 5 minutes ago, icar said: dar comparind munca de la metrou cu somnul de voie al parlamentarilor Am votat la un referendum pentru reducerea numarului parlamentarilor si referendumul a fost validat. Daca si un referendum validat poate fi bagat sub pres si CCR se face ca ploua ... mai avem mult .... pana departe! Editat Martie 27, 2021 de merck Link spre comentariu
merck Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 (editat) Oricum cineva a spus deja mai sus de la ce a pornit iuresul: Quote Firma deținută de sindicatul de la Metrou încasa 75% din veniturile pentru spațiile comerciale și 53% din veniturile pentru spațiile publicitare de la metrou „Și ca să înțelegeți încă un motiv pentru supărarea domnului Rădoi, aflați că, în mandatul Corpului de Control, este trecută în mod explicit și verificarea contractelor dintre Metrorex și firma Sindomet Servcom SRL. Firma este deținută în proporție de 100% de Unitatea Sindicatul Liber Metrou (USLM), al cărui președinte este domnul Ion Rădoi”, spune Drulă. Potrivit acestuia, „Sindomet Servcom SRL a avut două contracte cu Metrorex: unul pentru spațiile comerciale (expirat în 2018) prin care firma încasa 75% și Metrorex doar 25% din valorificarea acestora. Și un contract pentru spațiile de publicitate (expirat din 2019), din care Sindomet încasa 53%, iar Metrorex doar 47%”. Editat Martie 27, 2021 de merck Link spre comentariu
d2134 Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Acum 7 minute, icar a spus: 10.000 nu ar fi chiar asa mult. Da' ce mare meserie e aia de mecanic de metrou? Dupa lift, metroul e singurul mijloc de transport care circula fara mecanic. Cel putin in unele orase, pe unele linii. Toata masinaria aia are o cheie de contact, o maneta de accelerare-frinare si patru butoane pentru deschis-inchis usile pe o parte sau alta. Mecanicul trebuie sa stie sa opreasca la semn, sa deschida usile pe partea peronului si sa nu plece din statie cu ele deschise. La tramvaie e mai complicat. Vatmanul trebuie sa semnalizeze, sa aprinda luminile, sa claxoneze prostii, sa dea prioritate etc. Cu toate astea, la Resita erau numai vatmanite si aveau salarii mai mici decit soferii de autobuz. (Acum nu mai circula tramvaiul.) Poate sa-mi explice cineva ce scoala face un mecanic de metrou? Citi ani de pregatire speciala are? Ce talente deosebite se cer in meseria asta? Link spre comentariu
Marele Savant Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 1 oră în urmă, BRANCA a spus: Nici nu mă interesează cine are dreptate în povestea asta.Am observat însă două lucruri.Primul e că oficiali ai statului folosesc termeni suburbani în categorisirea greviştilor.Al doilea e că la enorm de multele probleme pe care le are ţara acum,pe cineva l-a mâncat grija să închidă nişte chiţimii la metrou.Asta era urgenţa?Ce se ascunde în spatele iniţiativei?Mai bine zis cine se ascunde ? Vreţi salarii mai mici la metrou?Privatizaţi!Şi plătiţi biletul la valoarea lui reală,nu subvenţionat! de ce am eu senzatia ca daca era un incendiu la metrou si tarabele alea ar fi incurcat evacuarea, ai fi intrebat exact pe dos! P.S. Ati mers cu metroul in alt oras din lume? daca da, unde ati vazut tarabe in statiile de metrou? Link spre comentariu
d2134 Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Acum 16 minute, merck a spus: Am votat la un referendum pentru reducerea numarului parlamentarilor si referendumul a fost validat. Tu ai votat pentru 300 de parlamentari si o singura Camera? Adica pentru ca sa fie mai putini si sa poata face mai usor invirteli? Eventual condusi de initiatorul referendumului... Link spre comentariu
RealAlex Postat Martie 27, 2021 Autor Partajează Postat Martie 27, 2021 Mecanicul cred ca se ocupa cu mentenanta/revizia garniturilor de metrou. Link spre comentariu
Marele Savant Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Deci ar trebui 5 camere cu cite 630 de paralamentari fiecare? Acum 1 minut, d2134 a spus: Tu ai votat pentru 300 de parlamentari si o singura Camera? Adica pentru ca sa fie mai putini si sa poata face mai usor invirteli? Eventual condusi de initiatorul referendumului... Link spre comentariu
d2134 Postat Martie 27, 2021 Partajează Postat Martie 27, 2021 Acum 6 minute, Marele Savant a spus: Deci ar trebui 5 camere cu cite 630 de paralamentari fiecare? S-ar putea infiinta camere regionale ca in unele tari cu apa calda dar le e frica unora de federalizare. Le e frica ca ne iau ungurii Ardealul si sirbii Banatul... Link spre comentariu
Postări Recomandate