Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

VW Passat VR6 - lant de distributie rupt


Guest

Recommended Posts

Am un VW Passat Variant din 91 cu motor VR6. Mecanicul mi-a spus ca are lantul de distributie rupt (are lant, nu curea de distributie). S-a intamplat cand am schimbat vitezele, cam la 40 km/h. Am apasat ambreiajul, am schimbat viteza din 4 in 3 si atunci s-a rupt lantul (cand am apasat ambreiaj-ul).Am auzit ca daca se rupe transmisia catre distributie, se pot indoi supapele, etc. dar nu la orice tip de motor.Stie cineva daca la motor de tip VR6, in cazul in care lantul de distributie s-a rupt, se strica si supapele sau trebuie schimbate doar intinzatoarele si lantul?

Edited by Guest
Editat titlu
Link to comment
  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

scz de offtopic, dar vreau si eu sa imi iau tot un vr6, cel mai probabil passat (golf ul nu e la fel de practic ca si pasat ul) dar am auzit ca ar consuma foarte mult (totusi la un motor de 2800 benzina nu ma mira acest lucru).Deci daca ai putea sa dai un consum mediu ... si taxele, impozitul cat te-au costat?De sunat nu te mai intreb, ca banuiesc ca suna super motorul. :supz: Merci mult!

Link to comment
  • 1 year later...

Stiu ca doar Opelu Vectra 1,8 are supape "scobite"si scapa daca cureaua se rupe.Am intrebat ceva mecanici si au zis ca nu scapa.Si lanturile se schima...cam pe la 180000km.Daca s-a rupt motorul avea mai multi km facuti(la VW se rupe in general la dublu km facuti)

Link to comment

Cand va schimba lantul va observa daca ai supape rupte sau nu.

 

Vroiam sa iti dau un manual de reparatii pentru pasat vr6, insa nu corespunde modelul...eu am pentru '95-'97. Daca vrei sa te uiti pe el, fa-mi cunostinta cu adresa ta de mail

 

Later edit:

http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_engine

 

Se pare ca motorul VR6 este acelasi atat la mk3(ce ai tu) cat si la mk4(documentatia mea), exprima-te daca doresti manualul.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Fiind un motor mai performant aproape sigur e motor cu interferenta! ceea ce inseamna ca nu scapaIar "supapele" scobite in piston nu inseamna ca pistonul are loc de trecere pe le pmi cand supapele sunt coborate, ci poate este doar micsoarea camerei de ardere in dreptul supapelor pentru intensificarea vartejurilor in zonele periferice, si creeare unei adancituri mai ferite in zona bujiei pentru a abtine un vartej mic in dreptul ei combinat cu un lambda(dozaj) mare.Evident vorbim de MASMy point, din pacate nu prea sunt sanse de reparatie usoara.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines