Costi1234 Posted February 2 Share Posted February 2 Într-un banc cu acumulatori 18650 cu 10 celule cu 4 acumulatori în celulă am înlocuit 3 celule și bms. Am pus un bms cu echilibrare dar nu lucrează, acumulatorii noi se încarcă mai greu se oprește încărcarea la 4,10v iar cei vechi se duc la 4,24v. Atunci se oprește încărcarea. Ce se întâmplă? Quote Link to post Share on other sites
validae Posted February 2 Share Posted February 2 Ar fi bine să dai jos acumulatorii, să-i încarci separat cu un modul de genul TP4051 şi apoi să-i montezi iar grupaţi cu BMS-ul.Dacă după un ciclu de descărcare parţială/încărcare completă, decuplează iar cu tensiune inegală între celule, schimbă BMS-ul.. Quote Link to post Share on other sites
Costi1234 Posted February 2 Author Share Posted February 2 Mulțumesc Cum lucrează mai exact un bms? La ce tensiune începe echilibrarea? Quote Link to post Share on other sites
lavynyu Posted February 3 Share Posted February 3 Bancul de acumulatori in ce se foloseste ?? Quote Link to post Share on other sites
Costi1234 Posted February 3 Author Share Posted February 3 La bicicleta electrică Quote Link to post Share on other sites
lavynyu Posted February 3 Share Posted February 3 (edited) Cred ca au parametri diferiti acumulatorii care tocmai ia-ti inlocuit ! Nu a-ti specificat ce acumulatori aveti si cu ce ia-ti inlocuit ! In plus si bms-urile astea sunt de mai multe tipuri respectiv calitati . Adica calitatea lor este proasta sunt facute in China si cele mai multe mai ales astea mai ieftine sunt poaste ! De ce ati inlocuit si bms-ul initial ? Era defect ? A curs apa pe el sau ceva ? Edited February 3 by lavynyu Quote Link to post Share on other sites
Costi1234 Posted February 3 Author Share Posted February 3 Am cumpărat bicicleta cu bateria defectă. Am verificat-o și am găsit 3 celule cu acumulatorii morți și bms nefuncțional. Am înlocuit acumulatorii cu alții identici samsung 2600. Am verificat acumulatorii cu liitokala lii-500 și sant toți buni. Bms este o chinezărie. Acumulatorii noi rămân în urmă la incarcare cu 0,1v ăia vechi ajung la 4,20v și ăia noi la 4,10v.Este posibil ca Bms să nu funcționeze? Quote Link to post Share on other sites
lavynyu Posted February 3 Share Posted February 3 (edited) Eu am inteles la inceput ca ati schimbat si bms-ul ! Nu vad o diferenta asa de mare si asa de semnificativa de la 4,10 v. la 4,20 v. . Daca bicicleta functioneaza in parametri si acumulatorii tin , nu vad o mare problema asta , adica este o toleranta acceptabila ! Desigur eu as verifica si protectia la descarcare . Edited February 3 by lavynyu Quote Link to post Share on other sites
validae Posted February 3 Share Posted February 3 E o toleranţă cam mare.O zecime de Volt e cam ca diferenţa dintre o încărcare la 90% şi 100% pentru Li-Ion... Quote Link to post Share on other sites
Costi1234 Posted February 5 Author Share Posted February 5 Am găsit cauza. Bms defect. Nu funcționa nici la incarcare și la descarcare consuma doar o celulă. Mulțumesc pentru răspunsuri. Quote Link to post Share on other sites