Engmeter Posted January 31 Share Posted January 31 Salut Colegi! Am citit ceva topicuri pe forum, sunt daor amator, si as zice clampetru nu multimetru , pentru siguranta utilizarii sub tensiune (cand am nevoie) si amperaje mai mari de 10A. Nu am pretentii de la aparat (nu ma deranjeaza deloc o eraore de 2-3% in plus fata de cele superioare) Ceva la vreo 200 lei as vrea, pt masuratori in casa, auto: -masor la prizele din casa, continuitate, lipsa nul (am ceva probeleme la mai multe); -la aparate ,masina de spalat etc , -masurare discountuitate cu localizare (fir casti, alimentatoare ) -la auto 12 V; Ma gandesc clampetru pt ca as putea masura si in timpul functionarii, fara sa tai fire sertizate ca sa pui sondele pe ele ca in cazul multimetru. Am comparat toata gama UNI T si am gasit cel mia potricit 202F ( aC/ DC, are toate functiile inclusiv masurari frecventa, capacitate etc https://www.uni-tren...UT15/UT15B.html Sta bine la intervale de masurare si la Curent si la Tensiune , capacitati maximale Specifications Range UT202A+ AC current (A) 600A ±(2%+10) AC current frequency (Hz) 50Hz~100Hz ±(1%+5) AC voltage (V) 600V ±(0.8%+5) AC voltage frequency(Hz) 10Hz~10kHz ±(1%+5) DC voltage (A) 600V ±(0.5%+2) Resistance (Ω) 60MΩ ±(0.8%+2) Capacitance (F) 60mF ±(4%+5) Frequency (Hz) 10Hz~10MHz ±(0.1%+4) Features Display count 6000 Auto range √ Jaw opening 28mm True RMS √ NCV √ Live wire test √ Continuity test √ Diode √ MAX/MIN √ Relative mode √ Data hold √ Low battery indication √ Auto power off √ General Characterisitics Power 1.5V battery (R03) x 2 Display 37mm x 25mm Product color Red and grey Product net weight 248g Product size 215mm x 63mm x 36mm Standard individual packing Gift box, Carring bag, English manual Standard quantity per carton 40pcs Standard carton measurement 485mm x 295mm x 385mm Standard carton gross weight 17.3kg Quote Link to post Share on other sites