marius75 Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 (edited) Salut. La un bransament nou am incheiat un contract on-line care a intrat în vigoare din 12 noiembrie. Curent la priza exista din 12 octombrie. Intre timp nu s-a emis nici o factura, nu pot da indexul pe motiv ca "locul de consum nu este alocat" desi am locul de consum alocat, inclusiv cont enel în care pot plăti și ID client Din contul my-enel nu pot face sesizare pentru nealocare factura ca apare "aceasta rubrica este doar pentru clienți potențiali". De fapt orice rubrica accesez apare același mesaj. Sa fie din cauza consumului scăzut? ( 7kW). Auzisem prin folclor ca dacă timp de câteva luni nu exista un oarecare consum, (nu stiu daca prea mic sau deloc) se face debransare și costa câteva milioane rebransarea. În contract n-am gasit nimic în legătură cu un consum minim lunar. A pățit cineva sa fie debransat pentru ca n-a avut consum câteva luni? ( gen a doua proprietate vizitată mai rar iarna sau plecat din tara câteva luni) Mulțumesc! Edited January 13, 2021 by marius75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
validae Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 Dacă nu ai acumulat 100kWh nu ţi se emite factură, urmând să se emită după aceea... Nu te debranşează nimeni dacă nu consumi, că nu ai contract să consumi o sumă minimă....sună şi tu la ei să te lămurească.Eu am făcut branşament la un loc unde am construit şi nu mi-a venit factură cam un an, că nu consumam mai mult de 1-3kWh pe lună, uneori nici atât... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mircea Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 Dar nu ai costuri lunare? Abonament? Ala nu-l factureaza pana nu ajungi la 100? Sunt generosi daca nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
validae Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 (edited) Eu am două contracte la CEZ, dar şi eu m-am alarmat că nu mi-a venit factură timp de 2 luni de zile.Mi-au spus că neavând consum constant de minim 100kW nu se justifică un abonament.Era vorba de o zonă extravilană unde mă apucasem să fac o casă, iar timp de câţiva ani nu foloseam decât o pompă de apă ce consuma puţin, sub 2kW pe lună.După două luni au început să vină şi facturile, dar am ales să vină prin mail, oricum plătesc totul online... Edited January 13, 2021 by validae Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius75 Posted January 13, 2021 Author Share Posted January 13, 2021 (edited) Mulțumesc pentru răspunsuri. M-am liniștit. Eu am și abonament de cativa lei/luna, nu mă deranjează dacă însumează totul la prima factura la 100kW. O sa sun la ei pentru lămuriri suplimentare. Edited January 13, 2021 by marius75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flomelomanul Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 În martie 2019 am încheiat un contract nou cu Enel pentru o garsonieră care este proprietate a fiicei mele. Garsoniera necesitând renovări ample, până în nov. 2020 consumurile la 2 luni (adică perioada de facturare) au fost de cca. 1-2 KWh, fiind utilizat doar un ciocan rotopercutor care nu funcționa mai mult de 20-30 minute zilnic. La fiecare două luni s-a emis factură pentru cei 1-2 KWh consumați. Dacă n-aș fi avut activată factura electronică, ar fi fost mai mare costul de tipărire și expediere a facturii decât suma pe care am plătit-o pentru curentul consumat. Nu știu de unde ați scos informația asta cu indexul minim de 100 KWh de la care se emite factură. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ticu Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 La Enel Muntenia, cazul unui vecin (locuinta veche, dupa decesul proprietarului): - dupa 4-5 luni de facturare lunara dupa cifrele de anul trecut si neplata a facturilor, i s-a scos siguranta de pe scara blocului si i s-a lasat o instiintare sa ia legatura cu Enel pentru reluarea alimentarii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
validae Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 (edited) Cred că m-am exprimat greşit, nu se emite factură la minim 100kW, am editat postarea anterioară ca să nu se înţeleagă greşit.Eu consumam la locul respectiv (teren extravilan numit ,,anexă gospodărească,,)sub 100kW şi cei de la CEZ mi-au spus că nu se justifică un abonament la un consum sub 100kW, dar facturile au început să vină după două luni.Aşa vor veni şi la coleg, după două luni... Edited January 13, 2021 by validae Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius75 Posted September 14, 2021 Author Share Posted September 14, 2021 S-a emis prima factura după 11 luni de la branșare. Am depășit 100kW încă din primele 3 luni, după care am avut un consum de 3-4kW/lună. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.