dan cod Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Ieri mi s-au aprins asa după o staționare de 30 minute becurile din bord. Mașina nu mai trage bine și nici nu merge, rotund,, Știe cineva ce ar putea fi? Duster 1.6-16V an 2011 Quote Link to post Share on other sites
andu2008 Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 martor multifuncțional alte defecțiuni electrice + motor. numai pe tester puteti identifica cauzele ( de la o sonda lambda la....) Quote Link to post Share on other sites
t0rquemada Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Alte defecțiuni electrice + STOP = probleme vizibile doar pe diagnoză, preferabil dedicată. Fiind k4m pot fi aer fals(problemă clasică), bobină(e) creion, clapetă accelerație, sondă(e) lambda, eficientă catalizator etc Quote Link to post Share on other sites
dan cod Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 (edited) Aer fals pe unde? Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Acum 1 minut, dan cod a spus: Aer fals pe unde? Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Am cumpărat bobina și bujii noi sa elimin cauza asta. Edited December 19, 2020 by dan cod Quote Link to post Share on other sites
merck Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 (edited) 45 minutes ago, dan cod said: Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Si nu ti-au dat mai multe detalii? Cand faci diagnoza nu iti da si un log al erorilor citite? Eu m-a astept ca un profesionist sa imi dea un log unde sa vad erorile, gen: Quote P0100-P0104: Mass air flow sensor related codes. P0171 or P0172: Lean or rich fuel conditions. P0200 code series: Fuel injector circuit malfunctions. P0220-P0229: Throttle or pedal position sensor related codes. P0300: Multiple, random misfires. P0301-P0312: The last two digits point to the cylinder number where a misfire happened. P0335-P0339 - Crankshaft position sensor related codes Asa ai multe de verificat: bujie, bobina, injector, compresie (cam astea ar fi ordinea - pornesti de la ce este cel mai usor de verificat). Bujiile daca nu sunt schimbate de mult le poti schimba pe toate, apoi iei o bobina de pe alt cilindru si o pui pe cilindrul cu probleme daca dupa schimbarea bujiilor nu a disparut problema. P.S. In urma schimbarii bujiilor un amic s-a trezit dupa cateva zile ca motorul ii mergea in 3 cilindri. Cand s-a uitat ... a vazut ca o mufa de la bobine nu era bine pusa. Edited December 19, 2020 by merck Quote Link to post Share on other sites
dan cod Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 Pana la urma am schimbat bujiile, doua bobine și un injector și acum totul pare ok. Quote Link to post Share on other sites
t0rquemada Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Acum 9 ore, dan cod a spus: Aer fals pe unde? Garniturile clapetei de accelerație, garniturile galeriei de admisie Quote Link to post Share on other sites
dan cod Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 Mulțumesc pentru răspuns. Quote Link to post Share on other sites
Faker Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Cat a costat doar injectorul, a ti luat nou sau sh. Quote Link to post Share on other sites
dan cod Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 143 lei. Nou. Quote Link to post Share on other sites
Faker Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Chiar ieftin. Pt un golf5 1.4 benzina e cam 700 lei unul original. Quote Link to post Share on other sites
dan cod Posted December 20, 2020 Author Share Posted December 20, 2020 Da din fericire intretinerea e ieftina la duster. Quote Link to post Share on other sites