Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

gpl stag 200 plus


ecu
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Complicat????

Eu am 300 premium, nu stiu concret ce meniuri ai tu.

 

Prima data trebuie sa ai motoru ok, fara scapari de vacuum, totul sa fie brici, pe benzina.

Mergi pe benzina o vreme ca motorul sa se adaptaze la mersul pe benzina.

 

Apoi reglezi la relanti sa ai coeficientul incat timpii pe gaz sa fie mai mari ca timpii injectie benzina.

De cumva timpii de gaz sunt mai mici, atunci scade presiunea.

A mea are autoadaptare, daca nu dai acolo pana cand timpii de benzina in functionarea pe gaz sunt aceeasi cu timpii de benzina in functionarea pe benzina.

 

Tu ai 2 timpi practic, timpul cu albastru e cat da ecu masinii comanda pt injectoare, timpul cu verde e timpul adaptat pt injectoarele de gaz.

Cat timp cel cu albastru ramane acelasi n-ai treaba. motorul nu stie ca e pe benzina sau pe gaz, nu are ce adapta.

 

La fel ar trebui sa faci si pt 2mii ture, in sarcina si 4mii ture in sarcina constanta, gen gasesti un deal, apesi pedala cat sa nu creasca viteza si urmaresti.

Si in mare ai mapa.

 

Pana nu reglezi complet relanti, 2mii si 4mii ture mergi doar pe benzina, ca altfel faci reglaj la reglaj si iese o varza.

 

Cam asta e pe scurt.

 

 

Ciobaneste poti incerca asa: de la 4-5ms in sus, scade vreo 0.05. vezi ce iese, dar e reglaj ciobanesc, sanse slabe sa iasa.

Link to comment
Share on other sites

autocalibrarea e buna, dar e valabila DOAR la relanti si doar dupa ce motorul a mers o buna bucata de vreme pe benzina.

 

Sari peste partea cu relanti-ul mai sus, daca ai functia de autocalibrare, autocalibrarea se descurca de minune in jurul relantiului.

 

Presupun ca inainte sa te apuci de toate iti salvezi setarile si ti le trimiti pe mail, ca sa le ai puse bine, in caz ca ametesti iremediabil configurarea.

Nu stiu loganul cum e, dar mercedesu nu prea il poti pacali cu setari aiurea, ca se autoadapteaza, se prinde ca ii dai gaz putin si pune de la el in plus timp de injectie sa iasa bine.

Mai rau e ca odata ce se invata cu aceste setari, cand trece pe benzina (la mine trece in depasiri nervoase) ramane cu adaptarile si posibil sa mearga mai prost.

 

De aceea in general gazul e bine sa il setezi un pic mai sarac ca benzina ca in caz ca revii pe benzina cand vrei maxim de putere sa nu ai surpriza ca mergi in amestec sarac.

 

Dupa mine asta cu consumu mult/putin e la instalatiile vechi, pe carburatie, la injectie fara chiptuning nu faci nimic.

Edited by Sharky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines