Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ajutor identificare componentă (sunt foarte începător)


Postări Recomandate

Bună ziua,

 

Mă puteți ajuta în a identifica această componentă (cea arsă) ?

Nu știu dacă face vreo diferență, dar sunt foarte începător, mai mult amator chiar.

 

Încărcătorul acumulatorilor bormașinii tatălui meu nu mai funcționează și, desfăcându-l, am observat că are un rezistor (cred) ars.

Mi-ați putea spune ce fel de rezistor este ? Eu bănuiesc că este unul de 200k, dar o părere de la specialiști m-ar asigura dacă am bănuit bine sau nu.

 

De asemenea, dacă am postat aiurea, îmi cer scuze și rog un moderator să mute topicul in secțiunea potrivită.

 

https://ibb.co/vvcVBFY

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect