Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Senzor lumina pentru lampi cu LED


Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Sunt incepator in ale electronicii si va rog daca se poate sa ma ajutati cu un sfat.

De curand m-am mutat la o casa, mai precis intr-un mic ansamblu de case, unde, avem pusi 5 stalpi de iluminat cu led care sunt comandati de un senzor de lumina.

Problema este ca se pare ca senzorul de lumina nu mai functioneaza si lampile cu led stau si ziua aprinse.

Am incercat sa trec firele de la intrarea in senzor printr-o ferita pentru ca am citit undeva ca senzorul nu va functiona datorita curentilor paraziti, dar nu s-a intamplat nimic

Ma puteti sfatui ce as putea sa fac ? Exista un alt tip de filtru....exista vreo schema?

Mentionez ca sunt cuplate la 220v.

 

Va multumesc anticipat.

O zi frumoasa

Claudiu

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 37
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 7 ore, validae a spus:

Hai să ne înţelegem, ziua sunt aprinse la fel ca noaptea, sau lumina e mult mai slabă ? Dacă luminează foarte slab, doar se văd ledurile licărind, nu e nicio problemă.Acela e efectul capacităţii parazite a cablurilor, se poate ignora fiindcă nu consumă sesizabil.

Ziua lumineaza ca si noaptea.

Cum as putea sa elimin acest curent parazit? am înțeles ca datorita lui senzorul de lumina nu reacționează cum trebuie...

Cum as putea testa senzorul, sa vad daca este bun? Am un multimetru...ce ar trebui sa masor?

Mulțumesc anticipat

Link spre comentariu

Exact.Dacă şi becul clasic luminează ziua, de vină e senzorul.Dar nu cred să fie asta, dacă becurile cu led luminează aproape la fel de tare ca şi noaptea, acolo sunt curenţi reziduali foarte mari, ce nu se pot anula simplu cu un condensator, ci cu contactori sau releu de bună calitate.

Link spre comentariu

 Pune o poza cu senzorul demontat sa vedem si noi "minunea".