Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
adi1202

Motor diesel porneste greu

Recommended Posts

Buna ziua,am o problema destul de grava la care nici un mecanic la care am fost nu a reusit sa o rezolve.Scriu aicia poate am noroc si cineva a mai avut aceiasi problema ca si mine..Am un opel zafira 2007 CTDI 88 KW,de cand am cumparat masina am avut probleme cu pornirea,trebuie sa tin foarte mult cheia pe contact sa pot porni masina,pana la urma porneste tot timpu iar daca este motorul cald porneste fara nici o problema,de un timp a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu ,la mecanicii care am fost cu ea sau verificat urmatoarele:injectoare-bune ,compresie motor buna,bateria e noua,electromotorul bun,bujiile bune,indoiala care o are mecanicul e legata de senzorul de la arborele cotit care dadea valori schimbatoare pe tester cand se pornea motorul,sa masurat rezistenta senzorului si avea valori normale,Va rog frumos sa ma ajutati daca ati patit careva asa ceva sau aveti ideie ce problema ar putea fi pt ca nu mai stiu la cine sa apelez.Va multumesc.

Link to post
Share on other sites

Dacă nu e senzorul de volantă, sînt şanse mari să se dezamorseze peste noapte. Există ceva pompe de presiune mică pentru circuitul de tur, legate pe contact.

Link to post
Share on other sites

O problema asemanatoare a avut cineva la un vw turan sau sharan, buba i se tragea din calculatorul motorului, ECU.

Stiu ca dupa ce l-a schimbat ii mergea masina perfect.

Nu stiu daca si la tine o fi aceeasi problema, dar ma gandesc ca se poate verifica.

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, adi1202 a spus:

compresie motor buna

Ce valori au obtinut la masurarea compresiei pe fiecare cilindru?

Intreb deoarece simptomul seamana a fi exact o problema la compresie. Fumul cum este? Ce culoare are? Consuma ceva ulei?

Scoate dopul de la carcasa chiulasei (culbutorilor) si observa daca scoate ceva gaze, vapori, arunca cu stropi de ulei, etc.

 

Si ce a spus ratza poate fi o cauza, dar daca se dezamorseaza, locul carburantului va fi luat de aer. Ar trebui ca pe unde trage aer cand instalatia nu este in presiune sa piarda carburant cand este in presiune, asa ca vezi daca umezeste undeva pe traseu, un furtun, o imbinare, etc. Apoi, vezi in cartea tehnica cum se amorseaza sistemul la schimbarea filtrului de carburant. Daca are o pompita actionata manual sau se amorseaza automat, incercand pornirea. Daca este cu pompita manuala actionezi pompita inainte de a incerca pornirea si vezi daca porneste mai usor.

Edited by zvonacfirst
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines