Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
djdansmart

Haier LE32K5000T firmware

Recommended Posts

11 hours ago, djdansmart said:

Pai..daca nu era un gunoi, nu pica softul din senin.

Daca nu ai, macar nu mai comenta aiurea.

Astea sunt televizoare? Chinezariile astea ordinare..e la unui amic si incerc sa il ajut..

Pai daca e gunoi plus ca mai e si al unui amic, nu cred ca merita efortul....eu am cumparat softul usb cu bani si la o adica ti-l puteam da gratis, in 2 minute aveai tv-ul rezolvat fara sa muncesti deloc, dar daca e "gunoi ordinar", nu se merita reparat cu stickul, decat dat nandul S34ML04G200TFI00 jos de pe placa, rescris pe programator si apoi lipit la loc, ai dumpul pentru nand in linkul de jos, daca nu ai programator pentru nand, poate te ajuta colegu' Florinel TV cu rescrierea ca are destule programatoare pentru flash nand.....:rade:

Referitor la tv-urile chinezesti, da astea sunt cele mai bune pentru noi depanatori TV, asa cum te bucuri tu ca repari telefoane chinezesti, asa ne bucuram si noi.........

https://remont-aud.net/dump/lcd_pdp_tv/haier/haier_le32k5000t_shassi_main_board_20_aseu173_13_0x_20173_v13/243-1-0-65287

Edited by Costica Tv

OK, am apucat de-am citit postarea colegului Dixon (pana sa fie stearsa) pe care il stimez...mi-am schimbat imediat parerea despre tine.........Detin acest soft usb: "Haier LE32U5000A(20-ASEU173-13-0X, V320BJ7-PE1), e pentru acelasi sasiu 20-ASEU173-13-0X si e compatibil cu ecranul tau LSC320AN10-H, deci ar trebui sa mearga fara probleme si la tv-ul tau....Daca vrei sa probezi, imi trimiti pe MP o adresa de mail ca sa-ti dau softul.

Adevarul e ca nu stii cu cine ai de-a face pe forum...., dar acum ca sa fim realisti, nici cererea asta "Are cineva un fw pentru acest GUNOI?" nu da bine deloc daca vrei sa primesti ajutor.....

Edited by Costica Tv
Acum 15 ore, Costica Tv a spus: