Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motor pe bicicleta


Guest

Recommended Posts

Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine.

Link to comment
  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • valivoi

    6

  • string

    3

  • Усилитель

    2

  • ionut120v

    2

1 hour ago, ionut120v said:

Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine.

O.K., însă ”probleme” pot să apară dacă te întâlnește un ”milițian” rural, curios și dornic de avansare, mai puțin probabil pe drumuri forestiere de pădure, însă publice și acelea.

Unii au avut chiar neșansa ca ”milițianul” să le verifice cu vigilență raportul KW/kg al ”mobrei” comparativ cu categoria permisului de conducere deținut (A2, A1 sau A) și să ”depisteze” astfel un infractor, motiv de avansare.

Link to comment
  • 3 months later...

Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori.

Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației...

Link to comment

Nu cumva limita de 25 km/h trebuie obtinuta constructiv si nu prin limitarea turatiei? Si la 80 cc oricum trebuie omologare RAR si carnet pe masura.

Link to comment
Acum 8 ore, Andreiregele69 a spus:

Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi?

 

Legal, operatiunea se executa de catre o firma specializata, autorizata, care poate oferi documentatie asupra modificarii facute, urmat de omologarea individuala la RAR.

 

In regim de amator, micsorezi diametrul galeriei de admisie dintre carburator si motor.

Asta se realizeaza cu un dispozitiv de tip suber, adica un obturator cu un diametru interior mai mic decat diametrul galeriei de admisie.

Practic se introduce o saiba de dimensiuni potrivite intre carburator si  galeria de admisie, in interiorul mansonului de cauciuc dintre acestea.

Diametrul exterior al suberului se face mai mare decat cel interior al admisiei, pentru a nu putea fi aspirata in motor.

Diametrul interior se alege prin incercari, cel mai simplu...sau se pot face niste calcule simpliste pentru a avea un punct de pornire...

Grosimea sa fie macar de 1,5 mm, pentru a nu se deforma.

 

 

Acum 3 ore, validae a spus:

Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori.

Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației...

 

Te gandesti prea departe pentru un motor simplu ...

 

Link to comment

Eu gândesc practic, fiindcă gâtuirea admisiei va limita şi puterea, nu numai viteza maximă.Dacă vrea să urce o rampă şi nu mai poate ?

Link to comment

Limitarea puterii se face printr-un restrictor pe admisie, asa e din mosi stramosi la astea.

Ca sa urci panta schimbi treapta de viteza sau daca n-ai dai la pedale ca la vechile UZ-2...

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines