ionut120v Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine. Link to comment
string Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 1 hour ago, ionut120v said: Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine. O.K., însă ”probleme” pot să apară dacă te întâlnește un ”milițian” rural, curios și dornic de avansare, mai puțin probabil pe drumuri forestiere de pădure, însă publice și acelea. Unii au avut chiar neșansa ca ”milițianul” să le verifice cu vigilență raportul KW/kg al ”mobrei” comparativ cu categoria permisului de conducere deținut (A2, A1 sau A) și să ”depisteze” astfel un infractor, motiv de avansare. Link to comment
string Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 Iar dacă ciupercile sunt cumva ”depistate” ca psilocibine apare un cumul de infracțiuni, chiar și fără sfoară (cânepă) în bagaje. Link to comment
Andreiregele69 Posted April 24, 2023 Share Posted April 24, 2023 Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi? Link to comment
validae Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori. Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației... Link to comment
franzm Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Nu cumva limita de 25 km/h trebuie obtinuta constructiv si nu prin limitarea turatiei? Si la 80 cc oricum trebuie omologare RAR si carnet pe masura. Link to comment
draku Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Acum 8 ore, Andreiregele69 a spus: Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi? Legal, operatiunea se executa de catre o firma specializata, autorizata, care poate oferi documentatie asupra modificarii facute, urmat de omologarea individuala la RAR. In regim de amator, micsorezi diametrul galeriei de admisie dintre carburator si motor. Asta se realizeaza cu un dispozitiv de tip suber, adica un obturator cu un diametru interior mai mic decat diametrul galeriei de admisie. Practic se introduce o saiba de dimensiuni potrivite intre carburator si galeria de admisie, in interiorul mansonului de cauciuc dintre acestea. Diametrul exterior al suberului se face mai mare decat cel interior al admisiei, pentru a nu putea fi aspirata in motor. Diametrul interior se alege prin incercari, cel mai simplu...sau se pot face niste calcule simpliste pentru a avea un punct de pornire... Grosimea sa fie macar de 1,5 mm, pentru a nu se deforma. Acum 3 ore, validae a spus: Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori. Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației... Te gandesti prea departe pentru un motor simplu ... Link to comment
validae Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Eu gândesc practic, fiindcă gâtuirea admisiei va limita şi puterea, nu numai viteza maximă.Dacă vrea să urce o rampă şi nu mai poate ? Link to comment
Ion_Bumbu Posted April 25, 2023 Share Posted April 25, 2023 Limitarea puterii se face printr-un restrictor pe admisie, asa e din mosi stramosi la astea. Ca sa urci panta schimbi treapta de viteza sau daca n-ai dai la pedale ca la vechile UZ-2... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now