Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator diferențial


Postări Recomandate

Salut, sunt student si as avea nevoie de niste lămuriri legate de electronică, și am decis sa intreb pe forum . Dacă deranjează postarea mea sau nu se supune regulilor rog un administrator sa ma notifice sau sa o șteargă! O sa atasez o poza cu ce as avea nevoie , ideea e nu doar sa rezolv problema ci sa inteleg logic si cum se face .

Va multumesc anticipat! 

Screenshot_20200519-124022_Classroom.jpg

Link spre comentariu

Se incepe cu schema unui amplificator diferential.

In cazul de fata as zice ca trebuie un amplificator de instrumentatie.

Schema unui amplificator de instrumentatie si felul cum se calculeaza se pot gasi pe net.

Dupa ce le studiezi revin-o cu intrebari concrete unde nu ai inteles.

Link spre comentariu

 Legat de circuitul de mai jos,  trebuie sa aflu frecventa de tăiere.  Nu inteleg din relația ( ftăiere =1/2*pi*R*C) R si C , în general vorbind , sunt valorile echivalente din tot circuitul? Sau sunt 2 valori anume ? Spre exemplu R de pe intrarea neinversoare si C din alta ramura ? 

Multumesc anticipat!

15899018728113056084362386714649.jpg

Link spre comentariu

Da  , despre asta vorbim . (poza 2, problema 2 )

Legat de prima poza ( puntea Wheatstone ) , am ajuns la o relatie R1=R2R4/R3 . Am inteles ce se intampla acolo , dar nu inteleg ce trebuie sa rezolv . Sa readuc puntea in echilibru daca R1=375 ? Si dupa sa aflu ce ? (poza 1 , problema 1)

 

Imi pare rau pentru amalgamul asta , doar ca sunt cam in ceata cu amplificatoarele astea in general .

 

 

 

EDIT :

Dau edit ,pentru ca nu mai am voie sa postez azi .

Am ajuns din punte la Va=5V Vb=4.82V , deci amplificatorul meu e alimentat cu tensiunile astea si din enunt eu inteleg ca A se da ca fiind 100 , deci nu la el trebuie sa ajung ( eu trebuie sa calculez Vout) .Deci Vout=A*(Vb-Va) , aici am ajuns eu . Astept parerile voastre  si va multumesc mult pentru ajutor ! 

 

Editat de AnNemic