Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?

Evaluează acest subiect


Postări Recomandate

Ii bun, asa se explica, tot zice lumea ca e ok, dar de fiecare data cand am trecut e lumea a 3 a acolo.

O fi tot pamant romanesc dar pacat...

Printre putinele locuri din care te bucuri ca te intorci si ca acasa e mult mai bine.

 

Probabil in cazu asta castiga ala care il spaguieste mai bine pe militian pe cale directa, licitatie. :))

nu ca la noi pe filiera, fara contact direct.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Nu cred ca suntem nici noi departe de lumea a 3-a cand vine vorba de gandire. Cei smecheri si cu bani isi trag masini scumpe si puternice (care sunt mult mai SAFE decat ce are amarasteanul de rand) si circula cu "prioritate de smecher" ca oricum daca se intampla ceva .... nu moare el in nici un caz. 

 

A urcat beat la volan, a intrat cu jeep-ul pe contrasens și a omorât un om 

 

Citat

Cel care a provocat accidentul este Ioan Albu, care se afla la volanul unui jeep Range Rover – o mașină puternică, în fața căreia șoferul celeilalte mașini nu a avut nicio șansă.

 

Link spre comentariu

In Romania auzi foarte des cuvantul gipan (vine de la Jeep) si se refera la SUV-uri. De altfel 

Citat

The 1984 Jeep Cherokee (XJ) is considered to be the first SUV in the modern style

Sincer nu ma jeneaza exprimarea "jeep Range Rover". Altii iti fac flenduri neuronii in cap cu greselile gramaticale in doar 2-3 randuri ale unui articol. 

Oricum nu am pus citatul ca sa fie analizat gramatical sau literar ci doar pentru a arata care este trend-ul la ora actuala: lumea isi cumpara SUV ca sa poata scapa cu viata in urma unui accident din vina lor. (nevasta lui paunesc avea SUV, huidu avea SUV, asta avea SUV)

Link spre comentariu

Loganul a fost "lasat "din fabrica "slab" ca clientii mai exigenti la siguranta  si cu ceva bani in plus sa cumpere alte produse Renault ,mai sigure gen Megane etc , dar si sa faca bani de la cei care au la limita pt cumpararea unei masini noi .O cunostinta a avut un accident cu primul Logan , cu o masina asemanatoare ( Opel mic ) strict 50km/h ( care normal este cu 5 mai putin , toate vitezometrele cu aceasta valoare indica mai putin ) pedalierul a intrat peste picioare ,a dat cu capul in parbriz cu toate ca era mic de statura ,avea centura pusa si airbagul a functionat ,masina sifonata rau .Si nu este problema de putin material ci de alegerea lui ( tabla moale vs tabla semioteloasa ,si de lipsa formelor corecte de amortizare /absorbtie soc ,zone de deformare progresiva ,intarire a locurilor vitale .Renault are tehnologia necesara ,dar nu s-a dorit implementarea.Doar de anul acesta Dacia = primul va fi noul Duster va fi la nivelul  maxim posibil , de protectie a pasagerilor .

Si totul este relativ , si cu jeepanul poti avea ghinion , vezi sofer tir adormit etc.....Baiatul tinar al celui mai renumit fotbalist satmarean a murit cu jeepul intr-o simpla curba unde a iesit in decor si s-a rasturnat , acoperisul fiind punctul slab la ele ......l-a strivit .

Masinile muscle car americane atat de frumoase, puternice  si la mare voga pe vremuri si mai nou  sunt zero in caz de accident  , se strivesc mai ceva ca Loganul.....

Merita vazut si videoul in care un Renault Modus banal face praf un Volvo ,emblema sigurantei .....deci Renault daca vrea , stie , pacat ca cu Loganul ,romanii au fost luati putin de : "bun e pt ei   "....

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

 

 

Link spre comentariu
Acum 3 ore, Усилитель a spus:

 

Masinile muscle car americane atat de frumoase, puternice  si la mare voga pe vremuri si mai nou  sunt zero in caz de accident  , se strivesc mai ceva ca Loganul.....

 

 

Eu știam că e ... exact invers. Vechile mașini americane se deformează greu la impact, drept urmare energia impactului nu este disipata progresiv prin deformarea caroseriei. Tocmai aici e problema (pericolul) pentru pasageri.

Link spre comentariu

Da , toata lumea crede ca masinile americane sunt puternice  , dar pe vremea aia  nu prea  se gandeau la accidente , circulatia era destul de mica , viteza legala la fel , drumuri multe si largi...cabina era mare , doua longeroane pe care sta motorul greoi , dar in rest nimic deosebit , zone de deformare ,intariri progresive  etc .

Masinile americane au motorul mare , 4700cmc este considerat mic , am catalogul 1977 cu toate masinile fabricate atunci , puterea inafara de cateva exceptii ( masini sport , masini varf de gama cu care faceau si reclame la performante ....etc ) ajungea cu greu la 150CP , ei se bazau pe cuplu........

sunt destule videouri pe youtube  care demonstreaza acest lucru , primul ce mi-a picat / a se excepta prima parte cea cu camionul , dar a doua una de acum vs una old.....se vede volanul care intra pina la git , deformarea maxima  ,vs la chevroletul comun din zilele noastre...

 

Link spre comentariu

Testele din clip au fost făcute la impact frontal și viteză mare, la așa ceva orice mașină se face armonică :rade:.

Oricum ar fi fost americanele dpdv al siguranței, un lucru e sigur : erau frumoase ! 

 

In ce privește puterea, prin anii '70 scoteau 210 ... 220 CP din 5000 cmc.

Cel puțin atât avea Cadillacul (1972) pe care l-am condus de multe ori prin anii '90.

Din păcate nu era al meu ...

 

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări