Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
adrian_pic

Cine este vinovatul?

Recommended Posts

Acum 29 minute, Mircea a spus:

Panoul risca sa fie ascuns de frunze - fiind oricum departe de bordura, plus masini parcate care pot bloca.

Da macar animalu' ala de militian putea sa circule cu viteza regulamentara? Prin presa scrie ca a oprit in 50 de metrii de la impact.

 

Stopping Distance at 50 MPH

Thinking Distance – 15m (49 ft) + Braking Distance – 38m (125 ft) = Stopping Distance – 53m (174 ft)

 

BillPlant-StoppingDistance-Infographic-a

Link to comment

Acum 6 minute, merck a spus:

Da macar animalu' ala de militian putea sa circule cu viteza regulamentara?

Nu, pt ca altfel, nu mai era militian.

Ca om, nu pot sa nu il compatimesc, chiar daca scapa de parnaie. Sa traiesti toata viata cu sufletul unui copil pe constiinta, nu e lucru usor. 

Link to comment
Acum 27 minute, merck a spus:

Militienii si constiinta .... baba si laserul!

Eu nu iau apararea nimanui, dar daca aia de la Caracal erau in cardasie cu clanurile locale, nu m-as gandi ca toti sunt la fel si oricum nu e nici o legatura intre cazuri, e doar de dragul discutiei. Asta nici macar politist cu scoala de militieni nu era.  Lasa si tu macar o raza de speranta ca mai sunt si oameni printre ei, de aia nu m-as grabi cu etichetarea, sau generalizarea. Ori poate il cunosti personal, si stii tu ce zici. Cert e ca poate sa-l infunde si pe 100 ani in parnaie, copila la parinti nu se mai intoarce. Dar poate constitui un exemplu ca si militienii fac parnaie...speram sa fie de bun augur in sensul asta, ca dupa cum au incercat sa musamalizeze, clar o fi un pilos sau omul cuiva infipt prin politica..

Link to comment

Sharky vorbea de distanta, in raport cu Dacia 1300, am asumat ca s-a referit din punct de vedere mecanic. Si franarea are o tehnica, dar nu stiu cum difera de la om la om.

 

Legat de timpul de gandire, asta e dependent de fiecare conductor. 

 

Cred ca am epuizat si subiectul Dacia si franarea.  

 

Ne intoarcem la politist, oare ce motive au unii sa fie mereu pe fuga? Asta imi e greu de inteles mie, dar stiu ca eu sunt mai fricos la volan.

Link to comment

Pana la urma, nu cred ca avea mare viteza... un 80-90km/h si asta pe drum drept, asfaltat, nu prea ii simți ca mare viteza. În schimb, dacă ții cont de toate situațiile ce pot apare în traficul urban, e mult, indiferent cât de bun conducător auto ai fi. Sunt sectoare de drum care te îmbie sa calci pedala. Probabil acel sector de drum era unul din asta. La unii e si frustrare mare. Cred ca și în cazul milițianului asta a fost ceva frustrare, nu se grăbea nicăieri idiotul. Doar voia sa fie mai șmecher decât restul. 

Link to comment

Bine, 70 e deja viteza cand legata e 50.

In rest cazurile de 30/50 includ treceri de pietoni cu pietoni ce intentioneaza sa treaca!

 

Tabelul de mai sus include 60mph adica 96kmph 55m + timp de reactie.

E mult pt asfalt uscat. Orice logan cu kormoran si fara abs e capabil de asa ceva.

De ii pui gume decente si franezi apasand masina prima data in bot si apoi maxim frana (tre sa cunosti masina) atunci ai fi uimit cat timp cobori sub.

 

Acu asta e un pic cioleala si nu apuci tu sa pregatesti masina pt franare in caz de urgenta.

Dar o oprire planificata dar rapida se poate.

Oricum tehnica iti aduce doar un pic in plus, nu spectaculor in orice caz sub 40m cobori garantat cu gume bune.

Evident adaptam viteza la conditiile de drum, iarna nu i ca vara, etc.

 

Link to comment
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines