Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
adrian_pic

Cine este vinovatul?

Recommended Posts

Aștept să vină. 

Un prieten de acolo mi-a zis că nu le vor trimite   fiind prea mici.  Era la 40 și eu aveam puțin peste.  Germania și Austria. 

Circul civilizat pe afară.:rade:

 

Edited by vily
Link to comment

1 hour ago, merck said:

Trecerea la nivel cu cale ferata este intodeauna semnalizata cu indicatoare din timp:

MCZoYXNoPTI3NTM3YjUyYmNiMzNhOGFlN2QzMWUw

 

Daca era masina proprietate personala si cu maxim 1-2 ani vechime nu cred ca se mai apropia voinicu' cu asa viteza. Asa daca-i masina patronului, il doare in cur. Nu stiu daca in Romania mai avem prea multe treceri la nicel cu cale ferata peste care poti trece cu un 40-50km fara sa-si cada proteza din gura. 

In plus, inainte de a cobora bariera ai semnalele luminoase (+ auditive) care te avertizeaza ca urmeaza ca bariera sa coboare. Daca tu in cap ai deja ca poti fenta bariera si te strecori .... degeaba mai sunt semnalele de avertizare. 

Care avertizare, eu am intrebat de avertizarea ca este sau se pune bariera? Nu ca urmeaza cale ferata, sau ca se aprind 2 lumini cand esti la 5m de bariera. Era niscai curba acolo, iar la curba te uiti pe axul curbei, nu la ce vine dupa curba peste tufisuri. 

 

E usor sa tragi concluzia ca era vizibilitate dupa ce ai vizionat filmuletul de cateva ori.

 

Ca ala alerga ca bezmeticul e alta chestie.

Link to comment

Ala de la volan e sofer profesionist, nu bunicuta care se duce duminica la biserica cu masina. Daca esti sofer profesionist, cand nu ai vizibilitate in viraj si vezi semnele pe marginea drumului ca urmeaza trecere la nivel cu cale ferata, nu incetinesti? Daca omu se crede Greuceanu, asta este alta treaba.  Si de avea 120km/h si tot avea timp sa opreasca pana in bariera (minim 150m avea de la primul semn). 

Viteza (km/h)

50

70

90

100

110

120

130

140

Distanța de reacție (m/sec)

13.8

19.4

25

27.8

30.55

33.3

36.1

38.8

Distanța de frânare (m/sec)

19

37

61

78

90

108

130

147

Distanța totală de oprire (m)

32.8

56.4

86

105.8

120.6

141.3

166.1

185.8

Link to comment

Cretin. Profesionisti sunt si aia care intra pe contrasens sau dubele care stau la 2m in spatele tau.

Cat de tare putea merge in curba? Sigur oprea. Sa fim seriosi ca obligatiile de viteza nu le respecta nimeni, nici condusul preventiv.

Aia depasesc cateodata si in curba ca n au rabdare. Tampiti sa speram ca ia amenda cu suspendare permis + distrugere.

Link to comment
Acum 4 ore, merck a spus:

Trecerea la nivel cu cale ferata este intodeauna semnalizata cu indicatoare din timp:

Oare? In Romania? In secolul 21? Ar trebui...!

In incercarea de a gasi pe StreetView, trecerea la nivel din articolul din Gandul (judetul Prahova, intre statiile Crivina – Brazi), avem urmatoarele:

 

Exemplul 1:

https://www.google.com/maps/@44.8087316,26.031156,3a,75y,203.03h,68.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFjrSt2vSpZOHXYRg0pQXSQ!2e0!7i13312!8i6656

 

Exemplul 2:

https://www.google.com/maps/@44.7651034,26.0264495,3a,75y,203.58h,73.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGQsYH8ULb8v8Zby_mPqJgw!2e0!7i13312!8i6656

 

Exemplul 3:

https://www.google.com/maps/@44.7216411,26.0243919,3a,75y,358.78h,78.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYgNTZTSidVRQwM06e1bfvA!2e0!7i13312!8i6656

 

Exemplul 4:

https://www.google.com/maps/@44.67509,25.9949127,3a,75y,43.23h,84.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9jqankcuY2-RjWbAl4_jPA!2e0!7i13312!8i6656

 

Navigati pe Streetview cam 100 de metri, de o parte si de alta a caii ferate in exemplele de mai sus si (incercati sa) identificati indicatoarele rutiere de presemnalizare a trecerii la nivel cu calea ferata.

Exemplele de mai sus sunt de pe un tronson de cale ferata de circa 10 Km lungime.

 

Nu am reusit sa gasesc trecerea la nivel din clipul de pe Gandul.

Edited by norad
Link to comment

  • Administratori
Acum 7 ore, Mircea a spus:

Stiu ca glumesti, dar acolo unde nu-i vizibilitate sau e problematic sa franezi din scurt e necesar sa pui indicatii despre starea barierei.

 

Nu glumesc, era prea ocupat a citeasca SMS-ul de la nevasta ca sa mai si vada CFR-istul ce facea disperat semne cu fanioanele

Link to comment

Soferul acelui autobuz a avut o singura problema reala, e batut in cap cu cuie de 30...

Cum mama masii sa abordezi curbele alea cu o asemenea viteza? 
Voi vedeti cat praf ridica in urma lui? Ala are mult peste limita legala pe acolo.

Apoi, cand vezi ca urmeaza o trecere la nivel cu calea ferata, semaforizata sau nu, cu bariere sau nu, reduci viteza preventiv, si in 150m ai tot timpul de pe lume sa reduci oricat de mare ti-ar fi fost viteza pana acolo. 

Mai mult decat atat, trecerile cu bariera sunt semnalizate corespunzator, si, cum nu exista vizibilitate buna de la distanta, ai un motiv in plus sa reduci preventiv viteza, tocmai pentru ca nu stii ce urmeaza dupa curba...

Dar nu, vorba lui Vasile, imbecilul ala era probabil prea ocupat cu telefonul. 

Nu exista alt vinovat decat numai si numai el, nu exista scuza de la lipsa de vizibilitate sau semne sau altceva, omul a fortat trecerea durandu-l in fund de consecinte, pentru ca unii suntem bombardieri!

Link to comment
Acum 11 ore, vily a spus:

Aștept să vină. 

Un prieten de acolo mi-a zis că nu le vor trimite   fiind prea mici.  Era la 40 și eu aveam puțin peste.  Germania și Austria. 

Circul civilizat pe afară.:rade:

 

1. Da, confirm! Nu se obosesc pentru mizilicuri :rade:.

2. Mdea deci prin tara esti zmeu :scarpin

Link to comment

M-am uitat mai atent la videoclip si la secunda 2 in zona cu sageata verde apare autocarul:

la momentul 0:

Capture-d-e-cran-2021-10-27-a-07-20-30.p

 

si dupa 2 secunde:

Capture-d-e-cran-2021-10-27-a-07-20-43.p

 

deci nu se pune problema ca era un viraj si nu vedea. Abia la secunda 11 ajung la bariera. Deci el timp de 9 secunde nu reduce viteza!

Link to comment

Mie mi se pare că bivolul a văzut de fapt că urmează să se lase barierele şi a forţat trecerea în viteză, crezând că are timp să se strecoare....dar nu s-a gândit că autobuzul ăla e prea greu să facă manevre din astea în viteză.

Link to comment

Se pare ca acesta este locul  (ce se vede pe street view este din 2012|) insa se vede peronul din partea dreapta a imagini):

https://www.google.com/maps/@44.8087316,26.031156,3a,75y,115.01h,88.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFjrSt2vSpZOHXYRg0pQXSQ!2e0!7i13312!8i6656

 

Nici urma de viraj si de lipsa de vizibilitate. Camera de la CFR este orientata in asa fel incat da senzatia ca nu exista vizibilitate. 

 

Citat
Alex Lancuzov ne informează că polițiștii din cadrul Serviciului Județean de Poliție Transporturi Prahova s-au sesizat din oficiu despre faptul că un autobuz ar fi forțat trecerea la nivel cu calea ferată, din localitatea Tinosu. A fost identificat conducătorul auto, în persoana unui bărbat, în varstă de 39 de ani, domiciliat în comuna Gorgota, județul Prahova.
Cercetările sunt continuate de către polițiștii Serviciului Județean de Poliție Transporturi Prahova, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de distrugere și semnalizare falsă.
Totodată, bărbatul a fost sancționat contravențional cu amendă în valoare de 2.900 de lei și i s-a suspendat permisul de conducere, pentru o perioadă de 90 de zile, conform art.102, al.3., lit.c din OUG. 195, privind cirulația pe drumurile publice.

 

Edited by merck
Link to comment
7 hours ago, merck said:

Se pare ca acesta este locul  (ce se vede pe street view este din 2012|) insa se vede peronul din partea dreapta a imagini):

https://www.google.com/maps/@44.8087316,26.031156,3a,75y,115.01h,88.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sFjrSt2vSpZOHXYRg0pQXSQ!2e0!7i13312!8i6656

 

Nici urma de viraj si de lipsa de vizibilitate. Camera de la CFR este orientata in asa fel incat da senzatia ca nu exista vizibilitate. 

 

 

Nu tin mortis sa te conving de ceva, sau sa apar pe unul care nu ar trebui sa mai aiba dreptul sa conduca, dar din clip in cate secunde inchide bariera si in care moment e semnalizata inchiderea? Si unde era autobuzul (ca distanta) fata de bariera cand bariera a inceput sa inchida?

 

Repet, ala nu merita sa tina viata oamenilor in mana lui, si consider ca orice autobuz ar trebui sa opreasca obligatoriu la fiecare trecere de cale ferata. 

 

LE: Am revazut clipul, sunt 5-6 secunde din momentul in care luminile clipocesc si autobuzul loveste bariera. Pare mult, insa la viteza aia, e putin. Venea prea tare ca sa mai poata opri. 

Edited by Mircea
Link to comment
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines