Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor
adrian_pic

Cine este vinovatul?

Recommended Posts

Poate ajunge şi până la 1km distanţa de frânare, dacă trenul are tonaj şi viteza de 70-80km/h.

Problema e alta....un tren de mic tonaj (ca cel din video) care loveşte un obstacol de pe linie cu viteză redusă poate deraia foarte uşor, accident cu urmări deoasebit de grave.Deci în astfel de cazuri e chiar mai indicat să accelerezi locomotiva şi să spulberi cu viteză o maşină rămasă blocată pe calea ferată decât să încerci să frânezi cu disperare.O maşină (autoturism sau camion)e şi mult mai ieftină decât o locomotivă şi trenul tractat.Dacă se întâmplă să fie şi cineva în ea, ghinionul lui...nu avea ce căuta acolo.

În cazuri ca cel din imagini, mecanicul nu frânează, dă semnale acustice şi se adăposteşte ori în postul de conducere opus, ori pe la mijlocul locomotivei, să nu fie zdrobit fie de obstacolul lovit, fie de vagonul din spate dacă obstacolul lovit frânează brusc trenul.

Link to comment

  Acolo ceva nu a functionat corespunzator, in mod normal mecanicul de locomotiva trebuia sa fie atentionat de catre controlorul de trafic ca barierele nu au fost coborate si sa incetineasca deoarece este un obstacol pe calea ferata.

Link to comment

  • Administratori

Nu stiu dece atata excitare pe tema asta

 

Am vazut un accident in Budapesta unde tranvaiul ala al lor(metrou de suprafata) a lovit o masina grav de tot si si-a vazut de drum ca de aia avea barierele lasate si prioritate, orice discutie este pura abureala de gica contra gen fakebook 

Nu poti pune in pericol siguranta pasagerilor din cauza unui dobitoc care a ramas blocat pe sine

Link to comment

21 minutes ago, Badman said:

 

A primit si SMS inainte de curba... 

Stiu ca glumesti, dar acolo unde nu-i vizibilitate sau e problematic sa franezi din scurt e necesar sa pui indicatii despre starea barierei.

 

Sunt insa convins ca un sofer cu capul pe umeri ar fi incetinit preventiv la o trecere de cale ferata, mai ales in curba.

 

Nu stiu cum e in România, dar in alte tari orice vehicul de transport persoane (autobuz, nu autoturism) are obligatia sa opreasca la trecere, chiar de nu trece trenul. Cate tragedii poate evita o reglementare similara... 

Link to comment

Trecerea la nivel cu cale ferata este intodeauna semnalizata cu indicatoare din timp:

MCZoYXNoPTI3NTM3YjUyYmNiMzNhOGFlN2QzMWUw

 

Daca era masina proprietate personala si cu maxim 1-2 ani vechime nu cred ca se mai apropia voinicu' cu asa viteza. Asa daca-i masina patronului, il doare in cur. Nu stiu daca in Romania mai avem prea multe treceri la nicel cu cale ferata peste care poti trece cu un 40-50km fara sa-si cada proteza din gura. 

In plus, inainte de a cobora bariera ai semnalele luminoase (+ auditive) care te avertizeaza ca urmeaza ca bariera sa coboare. Daca tu in cap ai deja ca poti fenta bariera si te strecori .... degeaba mai sunt semnalele de avertizare. 

Link to comment

Noroc ca nu sunt toate trecerile facute cum trebuie si esti nevoit sa incetinesti.  Alea care chiar sunt la nivel devin periculoase pentru bizoni.

Nu suntem civilizati la volan, infrastructura e varza, monitorizarea si semnalizarea sunt in ton cu restul. Ne descurcam cum putem, ce sa facem.

Am fost plecat de curand si am tot prins 30Kh pe anumite portiuni si am facut coada in spatele meu. N-am auzit un claxon, pe cuvant va spun, iar cand am fost depasit nu s-a holbat nimeni la mine.

Am marcat si vreo trei radare fixe.

Link to comment
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.Terms of Use si Guidelines