Adrian 89 Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Salut sunt nou pe acest forum si as avea si eu nevoie de un sfat referitor la un amplificator tehnoton 2×25W A01 .Am o problema cu un condensator legat pe iesirea transformatorului inainte de conexiunile pe placa amplif ,la m gasit ars si nu gasesc daca il scot este vreo problema am vazut poze cu amificatoare identice si unele nu il au legat.astept un sfat.vreau sa precizez ca nu sunt profesionist ,sunt amator in electronica. Link to comment
sesebe Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Pai spune ce condesator și pune niște poze clare. Pt pus poze le urci pe imgur de exemplu și postezi aici doar link-ul pt forum de acolo și apare imaginea direct aici. Link to comment
marius75 Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 (edited) Gasești de vânzare pe forum la preturi modice condensatori mai buni decât cei românești. Cu 25 de lei iei 2 conzi de 10.000uF/50V. Fără acel condensator posibil sa apara brum (bâzâit în boxa) și un răspuns mai slab la frecvente joase (fără bas la volum mare). LE: bănuiesc ca e vorba despre un condensator de filtraj. Edited January 14, 2020 by marius75 Link to comment
Shambala Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 (edited) Nu e nici un filtraj, este un C nepolarizat PIO romanesc [de proasta calitate] care se pune direct pe secundarul trafului, un fel se semi-snubber. Se va inlocui cu un C tip film la tensiune minim x3 fata de cea alternativa scoasa de traf. Dar de mers merge si fara el. Edited January 15, 2020 by Shambala Link to comment
vijelie02 Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 @marius75 electroliticii se pun dupa puntea redresoare. IT a specificat ca acel condensator se afla pe secundarul transformatorului. Crezi ca @Shambala ar fi spus aiurea ca merge si fara acel condensator? Nu cred ca se referea la filtraj asa cum ai facut tu. Link to comment