Jump to content
ELFORUM - Forumul electronistilor

Configurare zone la centrala antiefractie

Recommended Posts

Am observat ca sunt persoane care se ocupa cu montarea centralelor antiefractie. Eu sunt incepator in domeniu si am de instalat la serviciu o centrala Crow-16. As dori niste lamuriri la cum sa instalez senzorii de miscare, senzorii de fum,senzorii de vibratii si tamperii acestora. -concret ma intereseaza daca senzorii de miscare dintr-o zona se conecteaza in serie cu tamperii; -dar senzorii de fum se conecteaza separat pe o zona a centralei; -o zona poate cuprinde senzorii din mai multe incaperi, daca da atunci cum sti in ce incapere este incidentul; Ma intereseza un model de conectare a senzorilor intr-un cuvant.Momentan am instalat centrala de control acces care functioneaza.Multumesc pentru ajutor!

• 4 months later...
  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Am observat ca sunt persoane care se ocupa cu montarea centralelor antiefractie. Eu sunt incepator in domeniu si am de instalat la serviciu o centrala Crow-16. As dori niste lamuriri la cum sa instalez senzorii de miscare, senzorii de fum,senzorii de vibratii si tamperii acestora.

-concret ma intereseaza daca senzorii de miscare dintr-o zona se conecteaza in serie cu tamperii;

Cei care habar n-au cat de destepti sunt hotii asa fac.

Pai tamperul ofera protectia senzorului pe timpul cand centrala este dezactivata.

Indiferent daca centrala este ON sau OFF trebuie sa sune alarma daca se umbla la senzor.

-dar senzorii de fum se conecteaza separat pe o zona a centralei;

Normal, alarma de incendiu trebuie separata de alarma de efractie.

-o zona poate cuprinde senzorii din mai multe incaperi, daca da atunci cum sti in ce incapere este incidentul;

Nu stii decat daca ai senzori de clasa C cu bus de comunicatie. Ceea ce nu-i cazul la 98% din sistemele antiefractie instalate in RO.

Ma intereseza un model de conectare a senzorilor intr-un cuvant.