Sharky Postat Noiembrie 18, 2019 Partajează Postat Noiembrie 18, 2019 Hai ca dovada aia e la fel de usor de masluit cred ca pe ud si gheata e cel mai important. Si pe mazga. Aia intalnesti iarna. Zapada cand o vezi doar sa nu ramai in ea, ca in rest te descurci cumva, o vezi si ai grija. Citează Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 18, 2019 Partajează Postat Noiembrie 18, 2019 Pai eu nu cred ca DOVADA este masluita. Pentru masini de talie mica pe gheata anvelopa budget presteaza foarte bine pe langa nokian. Nu cred ca soferul s-a dus in baza de testare a pneurilor nokian si a miscorat distanta de franare pe gheata a pneului budget ca ... il sfartecau aia . Aia au dat verdictul ca filmul poate fi publicat. Deja cei cu masini mici dupa acest filmulet nu prea mai sunt fermi convinsi sa trebuie pneu premium pentru masina lor ca diferenta nu este asa mare. Cei care au deja masina mai mare ..... au belit belingherul daca merg pe pneuri budget. Citează Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 18, 2019 Partajează Postat Noiembrie 18, 2019 Nu stiu. Tare ma tem ca de alegeau alt pneu buget lucurile erau diferite. Dar ma astept ca ce e mai scump sa fie macar la fel daca nu mai bun. Citează Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 18, 2019 Partajează Postat Noiembrie 18, 2019 Pe timp de iarna tin un portbagaj o cutie cu lanturi. Cauciucuri habar nu am de care am.cauciucurile de iarna inca nu au fost puse. Citează Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 (editat) Pe scurt: Pe ud sub 10c cel de vara e mai prost. Pe uscat(si probabil curat) cel de vara e mai bun chiar si la zero grade, in schimb la prima pojghita sau portiune inghetata o iei razna. Cele allseason isi pastreaza performantele de la 0 la 15 grade. Acu nu stiu cum se uzeaza si cat de eficient e sa le schimbi la 4mm ca altfle iarna nu mai sunt eficiente. Poate de circuli mult, le montezi prima iarna, treci di de a doua si la sfarsit de toamna altele. Editat Decembrie 5, 2019 de Sharky Citează Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 Alea ,,allseason,, sunt un compromis de evitat.Nu sunt nici de iarnă, nici de vară.Dacă vara merg cum merg, iarna pune cauciucuri de iarnă dacă ţii la viaţă mai mult decât la bani... Citează Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 (editat) Pai ia uite ca in testele astea cele all season au mers la fel de bine ca cele de iarna...mai putin la proba de zapada. Iar cele speciale pt zapada erau optimizate pt zapada, iar pe ud si pe uscat au avut rezultate cam proaste. Cele de iarna erau la fel de bune ca cele cross. Eu comentam din prisma uzurii, ca ideea e la all season sa nu mai schimbi rotile, dar daca te prinde iarna cu 3-4mm ce faci? Vara ai mai merge cu ele 10k, dar de te-a prins iarna, adios, pe olx... si altele noi. Ca sa nu zic ca michelin cross climate costa cu 20-30% in plus fata de una buna de vara. Greu sa impaci si capra si varza. Editat Decembrie 5, 2019 de Sharky Citează Link spre comentariu
norad Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 Daca ar fi dupa producatori, ar trebui sa sa schimbam anvelopele in toate cele patru anotimpuri. Adica sa avem patru seturi. Din experienta proprie, nici un tip de cauciuc pe care l-am avut nu a avut aderenta pe gheata. In urbea deluroasa in care locuiesc, nu am avut probleme cu zapada, ci cu gheata de sub zapada. Citează Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 5, 2019 Partajează Postat Decembrie 5, 2019 Cumpara anvelope cu crampoane...si nu mai ai treaba cu gheata. Citează Link spre comentariu
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.